Oferta rabatowa dla klientów indywidualnych
Oferta rabatowa to prezentacja oferty produktów chemii gospodarczej, kosmetyków, chemii ogrodowej, chemii budowlanej i szerokiej gamy produktów przemysłowych dla domu, ogrodu, garażu, warsztatu, firmy i biura.
Oferta rabatowa skierowana jest do klientów indywidualnych. Oferta hurtowa skierowana jest do hurtowni, sklepów, sieci handlowych, handlu detalicznego i firm. OfertaRabatowa.pl jest częścią platformy B2B2C 30X BIZ |
Platforma B2B2C
Platforma 30X
Platforma B2B2C 30X BIZ to największa w Polsce platforma informacyjno-produktowa oferująca prezentację produktów i usług skierowanych do sektora B2B i B2C. Platforma ma na celu dotarcie z ofertą produktową producentów, dostawców i dystrybutorów do klienta docelowego i wygenerowanie leadów sprzedażowych poprzez zmasowane działania marketingowe. Platforma 30X BIZ to doskonałe narzędzie dotarcia z komunikatem Twojej firmy do szerokiego grona odbiorców B2B i B2C, a co za tym idzie do Twoich klientów docelowych. Nasza platforma to sieć ponad 30 powiązanych tematycznie stron informacyjno-reklamowych prezentujących ofertę produktową producentów i dostawców. Każda z naszych stron www to m.in. agregator informacji z rynku, prezentujący produkty, oferty, rabaty, promocje, nowości produktowe, informacje branżowe z licznych dziedzin i branż. Jak to działa Przykładowa strona oferująca rabaty na produkty chemiczne Distripark.com dla klientów B2B to Giełda Chemiczna. Jednocześnie część asortymentu skierowana do klienta indywidualnego prezentowana jest na Dyskont Przemysłowy. Gdzie możesz pokazać swoją ofertę Do Twojej dyspozycji oddajemy ponad 30 nowoczesnych stron tematycznych i branżowych, gdzie informacja nabiera nowego znaczenia. Dodatkowo komunikaty prezentujemy także w naszych kanałach social mediowych. |
Bądź widoczny! Sprzedawaj więcej i lepiej
Sprzedaż B2B2C w dzisiejszych czasach to połączenie działań działu sprzedaży i działu marketingu wraz z wykorzystaniem narzędzi automatyzujących działania marketingowe. Dodatkowo strategia sprzedażowa coraz częściej kierowana jest jednocześnie do klienta B2B (np. dział zakupów hurtowni FMCG) oraz klienta B2C (np. osoba kupująca detalicznie produkty FMCG). Aby przebić się w zalewie informacji Twoja oferta musi się wyróżniać Tylko ZMASOWANE DZIAŁANIE sprawi, że wyróżnisz się na tle konkurencji. Bądź widoczny 30 x więcej niż Twoja konkurencja! Zapraszamy właścicieli firm, kierowników sprzedaży, pracowników działów sprzedaży i działów marketingu do współpracy w zakresie prezentacji swoich produktów i usług. Dodatkowe informacje: info@rynki24.pl lub 505 912 263 |