Import z Chin. 10 najważniejszych usterek słuchawek, które powinien znać każdy importer
Wysokiej jakości słuchawki zapewniają bezpieczeństwo uszu i głośną muzykę. Aby zagwarantować jakość swoim klientom, ważne jest, aby ustalić poziom oczekiwań wobec dostawcy oraz ustalić listę parametrów określającą akceptowalną jakość słuchawek w zamówieniu.
Aby Ci w tym pomóc, zespół V-Trust przygotował listę 10 najczęstszych wad słuchawek, które każdy importer powinien znać. Przeczytaj o ich głównych przyczynach i środkach zaradczych i pamiętaj, aby uwzględnić je na swoich listach kontrolnych na nadchodzące inspekcje!
1. Brak dźwięku
Jako importer lub zleceniodawca produkcji słuchawek chcesz, aby Twoje towary działały bez zarzutu. Wada braku dźwięku, która wskazuje na wadliwe działanie podzespołów, naprawdę obniży poziom jakości, dlatego musisz zwrócić dodatkową uwagę, aby dokładnie to sprawdzić, gdy towary są jeszcze w fabryce. Inspektorzy V-Trust podczas inspekcji słuchawek sprawdzają pełną wielkość próbki pod kątem wad funkcjonalnych.
Przyczyna:
Jeśli słuchawki nie mają dźwięku, najlepiej poproś pracowników fabryki o sprawdzenie ich komponentów. Sterownik głośnika lub komponenty głośnika mogą być uszkodzone lub źle połączone. Aby rozwiązać problem, poproś fabrykę o wymianę komponentów głośników. Sprawdź lutowanie przewodów i poproś o wymianę przewodów łączących w razie potrzeby
Aby Ci w tym pomóc, zespół V-Trust przygotował listę 10 najczęstszych wad słuchawek, które każdy importer powinien znać. Przeczytaj o ich głównych przyczynach i środkach zaradczych i pamiętaj, aby uwzględnić je na swoich listach kontrolnych na nadchodzące inspekcje!
1. Brak dźwięku
Jako importer lub zleceniodawca produkcji słuchawek chcesz, aby Twoje towary działały bez zarzutu. Wada braku dźwięku, która wskazuje na wadliwe działanie podzespołów, naprawdę obniży poziom jakości, dlatego musisz zwrócić dodatkową uwagę, aby dokładnie to sprawdzić, gdy towary są jeszcze w fabryce. Inspektorzy V-Trust podczas inspekcji słuchawek sprawdzają pełną wielkość próbki pod kątem wad funkcjonalnych.
Przyczyna:
Jeśli słuchawki nie mają dźwięku, najlepiej poproś pracowników fabryki o sprawdzenie ich komponentów. Sterownik głośnika lub komponenty głośnika mogą być uszkodzone lub źle połączone. Aby rozwiązać problem, poproś fabrykę o wymianę komponentów głośników. Sprawdź lutowanie przewodów i poproś o wymianę przewodów łączących w razie potrzeby
2. Niespójny dźwięk między lewym i prawym kanałem
Podczas inspekcji słuchawek, podczas sprawdzania funkcji pełnego rozmiaru próbki, inspektorzy V-Trust porównują jakość dźwięku obu słuchawek. W przypadku stwierdzenia niespójności, umieścimy na ich temat uwagi w raporcie.
Przyczyna:
Elementy głośnika lewej i prawej słuchawki mają inne specyfikacje lub są uszkodzone. Aby rozwiązać ten problem, poproś fabrykę o wymianę komponentów głośnika
Podczas inspekcji słuchawek, podczas sprawdzania funkcji pełnego rozmiaru próbki, inspektorzy V-Trust porównują jakość dźwięku obu słuchawek. W przypadku stwierdzenia niespójności, umieścimy na ich temat uwagi w raporcie.
Przyczyna:
Elementy głośnika lewej i prawej słuchawki mają inne specyfikacje lub są uszkodzone. Aby rozwiązać ten problem, poproś fabrykę o wymianę komponentów głośnika
3. Dźwięk statyczny lub syczący
Dźwięki statyczne są bardzo częstymi usterkami podczas inspekcji słuchawek. Możesz temu zapobiec wcześniej, zanim towary opuszczą fabrykę, prosząc inspektora o sprawdzenie działania jakości dźwięku słuchawek i wykrycie syczenia.
Przyczyna:
Wadliwa membrana głośnika lub nieprawidłowy montaż membrany
Dźwięki statyczne są bardzo częstymi usterkami podczas inspekcji słuchawek. Możesz temu zapobiec wcześniej, zanim towary opuszczą fabrykę, prosząc inspektora o sprawdzenie działania jakości dźwięku słuchawek i wykrycie syczenia.
Przyczyna:
Wadliwa membrana głośnika lub nieprawidłowy montaż membrany
4. Sprawdzenie odpowiedzi częstotliwościowej nie powiodło się
Podczas inspekcji sprawdzamy pasmo przenoszenia dźwięku słuchawek zarówno dla lewego i prawego kanału, aby upewnić się, że mieszczą się w zakresie częstotliwości i dźwięk nie jest zniekształcony.
Przyczyna:
Jakość głośników i przetworników nie jest zgodna ze specyfikacjami
Podczas inspekcji sprawdzamy pasmo przenoszenia dźwięku słuchawek zarówno dla lewego i prawego kanału, aby upewnić się, że mieszczą się w zakresie częstotliwości i dźwięk nie jest zniekształcony.
Przyczyna:
Jakość głośników i przetworników nie jest zgodna ze specyfikacjami
5. Luźne przewody
Wszelkie luźne przewody stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkownika. Dlatego podczas oględzin przeprowadzimy próbę rozciągania przewodów i kabli w celu sprawdzenia jakości lutowania i montażu.
Przyczyna:
Słabe lutowanie i mocowanie drutów, rozwiązywanie problemów: lutowanie zbrojeniowe
6. Brak lewego lub prawego kanału
W niektórych przypadkach podczas sprawdzania funkcji słuchawek może się okazać, że w produkcie nie ma podziału na lewy i prawy kanał, mimo że jest to określone w instrukcji. Możesz sprawdzić obwód, aby znaleźć przyczynę tego problemu.
Przyczyna:
Obwód słuchawek jest zaprojektowany dla kanału monofonicznego. Aby rozwiązać problem, poproś fabrykę o zmianę projektu obwodu
7. Impedancja słuchawek różni się od specyfikacji
Nieprawidłowa impedancja wpływa na jakość dźwięku słuchawek, dlatego ten ważny test znajduje się na naszej liście kontrolnej do kontroli słuchawek.
Przyczyna:
Nieprawidłowe komponenty lub złe specyfikacje
Wszelkie luźne przewody stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkownika. Dlatego podczas oględzin przeprowadzimy próbę rozciągania przewodów i kabli w celu sprawdzenia jakości lutowania i montażu.
Przyczyna:
Słabe lutowanie i mocowanie drutów, rozwiązywanie problemów: lutowanie zbrojeniowe
6. Brak lewego lub prawego kanału
W niektórych przypadkach podczas sprawdzania funkcji słuchawek może się okazać, że w produkcie nie ma podziału na lewy i prawy kanał, mimo że jest to określone w instrukcji. Możesz sprawdzić obwód, aby znaleźć przyczynę tego problemu.
Przyczyna:
Obwód słuchawek jest zaprojektowany dla kanału monofonicznego. Aby rozwiązać problem, poproś fabrykę o zmianę projektu obwodu
7. Impedancja słuchawek różni się od specyfikacji
Nieprawidłowa impedancja wpływa na jakość dźwięku słuchawek, dlatego ten ważny test znajduje się na naszej liście kontrolnej do kontroli słuchawek.
Przyczyna:
Nieprawidłowe komponenty lub złe specyfikacje
8. Brzęczący dźwięk
Jeśli inspektor wykryje brzęczenie słuchawek podczas pracy, może to oznaczać, że komponenty głośnika zostały źle zmontowane podczas produkcji.
Przyczyna:
Luźne elementy głośnika, które należy dokręcić i ponownie zmontować
Jeśli inspektor wykryje brzęczenie słuchawek podczas pracy, może to oznaczać, że komponenty głośnika zostały źle zmontowane podczas produkcji.
Przyczyna:
Luźne elementy głośnika, które należy dokręcić i ponownie zmontować
9. Nie można sparować przez Bluetooth
Parowanie Bluetooth jest jednym z obowiązkowych testów w ramach naszych inspekcji słuchawek, które przeprowadzamy na pełnej próbce sprawdzanych produktów. Jeśli słuchawki nie mogą się sparować, poproś fabrykę o ponowne sprawdzenie modułu Bluetooth.
Przyczyna:
Uszkodzony moduł Bluetooth, który należy wymienić
Parowanie Bluetooth jest jednym z obowiązkowych testów w ramach naszych inspekcji słuchawek, które przeprowadzamy na pełnej próbce sprawdzanych produktów. Jeśli słuchawki nie mogą się sparować, poproś fabrykę o ponowne sprawdzenie modułu Bluetooth.
Przyczyna:
Uszkodzony moduł Bluetooth, który należy wymienić
10. Zestaw słuchawkowy Bluetooth nie może się ładować
Jeśli podczas kontroli ładowania i rozładowania inspektor stwierdził, że słuchawki nie są w stanie się naładować, należy poszukać problemu w obwodzie ładowania; może być uszkodzony lub odłączony.
Przyczyna:
Obwód ładowania jest przerwany lub odłączony
Jak widać, głównymi przyczynami usterek słuchawek są niewłaściwe lub wadliwe komponenty lub jakość montażu. Możesz zapobiec tym defektom, przeprowadzając kontrolę przedprodukcyjną dotyczącą jakości komponentów lub podczas kontroli produkcji, aby sprawdzić jakość podczas montażu na linii produkcyjnej.
Należy pamiętać, że w przypadku produktów elektronicznych i elektrycznych ważne jest, aby podczas inspekcji przeprowadzić wewnętrzne kontrole w celu sprawdzenia jakości komponentów pod kątem potwierdzonego CDF (Formularz danych komponentów) oraz jakości lutowania.
V-Trust może pomóc w kontrolach produktów i audytach fabrycznych u dostawcy słuchawek w Chinach, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu i Malezji. Nasi pełnoetatowi inspektorzy i audytorzy pomogą wykryć niezgodności w Twoich słuchawkach, aby zapewnić jakość Twoich towarów, a ostatecznie Twoją reputację.
Więcej informacji: 691 669 192 i [email protected]
Źródło: blog.v-trust.com
Jeśli podczas kontroli ładowania i rozładowania inspektor stwierdził, że słuchawki nie są w stanie się naładować, należy poszukać problemu w obwodzie ładowania; może być uszkodzony lub odłączony.
Przyczyna:
Obwód ładowania jest przerwany lub odłączony
Jak widać, głównymi przyczynami usterek słuchawek są niewłaściwe lub wadliwe komponenty lub jakość montażu. Możesz zapobiec tym defektom, przeprowadzając kontrolę przedprodukcyjną dotyczącą jakości komponentów lub podczas kontroli produkcji, aby sprawdzić jakość podczas montażu na linii produkcyjnej.
Należy pamiętać, że w przypadku produktów elektronicznych i elektrycznych ważne jest, aby podczas inspekcji przeprowadzić wewnętrzne kontrole w celu sprawdzenia jakości komponentów pod kątem potwierdzonego CDF (Formularz danych komponentów) oraz jakości lutowania.
V-Trust może pomóc w kontrolach produktów i audytach fabrycznych u dostawcy słuchawek w Chinach, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu i Malezji. Nasi pełnoetatowi inspektorzy i audytorzy pomogą wykryć niezgodności w Twoich słuchawkach, aby zapewnić jakość Twoich towarów, a ostatecznie Twoją reputację.
Więcej informacji: 691 669 192 i [email protected]
Źródło: blog.v-trust.com
V-Trust. Usługi inspekcyjne
V-Trust Inspection Service
|
Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd. Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang Road E., Guangzhou, China 510335 Tel: +86-20-89089880 Fax: +86-20-89089025 Website: v-trust.com Kontakt w Polsce: Tel.: 691 669 192 E-mail: [email protected] Linkedin: linkedin.com Facebook: facebook.com Strona www: v-trust.com/PL |
Usługi
Kontrola jakości |