Dochodowa nisza. Strategia niszy rynkowej
Określ potencjalną rentowność swojej niszy
- określ potencjał i potencjalną rentowność swojej niszy
- podczas badania rynku powinieneś mieć pojęcie o opłacalności swojej niszy
- wybór niszy, która będzie trwała to jeden ze sposobów na zapewnienie, że Twoja firma będzie na dochodowym rynku
- Twoi klienci to ludzie, którzy mają dochód do dyspozycji, by wydać na rzeczy z Twojej niszy
- Twoi klienci to ludzi, którzy są fanami czegoś i nałogowo wydają na to pieniądze
- niektóre rynki mają tendencję do osiągania lepszych wyników niż inne, ponieważ na tych rynkach zawsze istnieje popyt
- możesz przeprowadzić badania rynku aby znaleźć popularne tematy i słowa kluczowe, które są często wyszukiwane
- ważne jest, aby określić, czy wybrana nisza ma potrzeby i czy ludzie są gotowi zapłacić za to, co masz do zaoferowania
- zrób rozeznanie, aby sprawdzić, czy istnieje rynek na to, co chcesz sprzedać.
- nawet jeśli istnieje trend, który Twoim zdaniem możesz wykorzystać, nie przyniesie Ci to nic dobrego, jeśli nie ma klientów zainteresowanych kupnem tego, co masz do zaoferowania
- decydując się na niszę, musisz mieć pewność, że jest wystarczająco dużo osób do obsługi
- jeśli do tej pory sprzedawałeś szerszemu gronu odbiorców, możesz zagłębić się w historię sprzedaży i zobaczyć, kto kupuje od Ciebie najwięcej i poszukać trendów
- kiedy pogłębiasz niszę i naprawdę obsługujesz jeden zakątek rynku, możesz go zdominować
- kiedy nie starasz się być wszystkim dla wszystkich, naprawdę możesz służyć ludziom i dostarczać im prawdziwej wartości
- kiedy zawężasz swoje skupienie na niszy w niszy, rozwijając swoją niszę, jesteś w stanie zarobić więcej pieniędzy
- inwestując w swojej niszy, jesteś w stanie znokautować konkurencję i uzyskać dużo szybciej sukces, ponieważ potrzebujesz mniej czasu na rozpracowanie rynku
- kiedy specjalizujesz się w jednej niszy, przenosisz swoją karierę na wyższy poziom
- Twoim zadaniem jest zrozumienie wartości wewnątrz i na zewnątrz Twojej niszy, tak abyś mógł rozpoznawać dobre oferty
- ustal swoje ceny dla swojej oferty w niszy
- gdy już zdecydujesz się na swoją niszę, przekonasz się, że możesz uzyskać lepsze ceny za powtarzalne transakcje z lokalnymi sprzedawcami, dostawcami i wykonawcami
- hurtownicy będą cię znali, znali Twój biznes i rozumieli Twoją niszę, a zatem będą gotowi przedstawić ci lepsze oferty
- pożyczkodawcy poczują się bardziej komfortowo z Twoją firmą, gdy będą wiedzieć, że rozumiesz lokalne niuanse swojej niszy
- strategią, której należy się wystrzegać, jest rozpoczęcie działalności w oparciu o jakąkolwiek Twoją pasję
- możesz się czymś pasjonować, ale to nie ma znaczenia, bo jeśli nie ma rynku na produkty którymi się pasjonujesz, to jesteś hobbystą, a nie właścicielem firmy w niszy rynkowej