Dochodowa nisza. Strategia niszy rynkowej
Poznaj problemy swojej grupy docelowej w niszy
- zidentyfikuj problemy swojej grupy docelowej
- przyjrzyj się potrzebom swoich klientów
- spójrz na potrzeby swojego rynku docelowego: Czego potrzebują, czego nie dostają od konkurencji
- przyjrzyj się zarówno własnym umiejętnościom i doświadczeniu, jak i potrzebom rynku docelowego, aby znaleźć unikalną niszę, której nikt inny nie obsługuje
- sukces jest o wiele łatwiejszy do osiągnięcia, gdy jesteś największą rybą w najmniejszym stawie.
- budowanie dochodowego biznesu polega na zrozumieniu problemów i pragnień docelowych odbiorców oraz umiejętności wypełnienia luki, tak aby pomóc im dotrzeć tam, gdzie chcą
- aby rozwiązać problemy swoich klientów, najpierw musisz być świadomy problemów, z którymi się borykają
- badaj rynek aby dowiedzieć się, z jakimi problemami borykają się Twoi potencjalni klienci
- w internecie, na forach, w grupach odkrywaj pytania, które zadają ludzie
- przyjrzyj się prowadzonym dyskusjom i postaraj się zauważyć, jakie pytania zadają, a także z jakimi problemami się borykają
- rola jaką Twoja firma pełni w szerszym ekosystemie gospodarczym w ramach Twojej niszy: jakie potrzeby zaspokajasz, a inne firmy ich nie zaspokajają? Czy istnieją konkretne produkty lub usługi, których ludzie potrzebują, a które nie są oferowane nigdzie indziej? A może oferowane obecnie produkty i usługi są w jakiś sposób niewystarczające dla Twojej grupy docelowej?