Dochodowa nisza. Strategia niszy rynkowej
Wykuj i podbij swoją niszę
- stwórz swój własny "błękitny ocean"
- wykucie niszy dla swojej firmy daje ci własny ocean
- jeśli znajdziesz zakątek rynku, który nie jest obsługiwany, możesz wziąć ten rynek całkowicie dla siebie i mieć swój własny błękitny ocean
- kiedy starasz się być wszystkim dla wszystkich, Twój przekaz jest ogólny
- jeśli Twoja wiadomość pozostanie ogólna, nie zostaniesz zauważony
- skupienie się na wąskiej niszy przyciągnie Twoich klientów, ponieważ rozmawiasz z nimi bezpośrednio
- nie jesteś już ogólnie brzmiącą stroną internetową, mówiącą to samo, co każdy inny sklep - masz swój niebieski ocean
- wejście w nową niszę może być mało ryzykownym sposobem na rozwój firmy
- dla celów marketingu i satysfakcji klienta znalezienie niszy i trzymanie się jej jest niezbędne dla nowych firm lub małych firm
- logika tego jest prosta: zaspokojenie potrzeb większego rynku lub odbiorców będzie wymagało zainwestowania większej ilości pieniędzy marketingowych, aby dotrzeć do tego rynku, a także większej ilości technologii lub personelu, aby zaspokoić ich potrzeby, jeśli i kiedy do nich dotrzesz
- nisza pomaga wyróżnić firmę i przyciągnąć klientów, zaspokajając bardzo specyficzne potrzeby
- poznaj dogłębnie swoją niszę
- zgłęb wszystkie tajemnice swojej niszy
- zostań ekspertem w swojej niszy
- stwórz mocny fundament