Eksport do Chin
|
Polski eksport do Chin i Hong Kongu
|
Sprzedawaj na Alibaba.com
Alibaba.com to największa na świecie platforma B2B należąca do Grupy Alibaba. Na platformie swoje produkty prezentują producenci i dostawcy, głównie z Chin, ale także z Indii, Turcji, Malezji, Wietnamu, Tajlandii, Japonii, Korei, Tajwanu, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i innych krajów, w tym także z Polski. Platforma Alibaba.com to miejsce gdzie spotykają się sprzedający i kupujący z całego świata.
W celu sprawnego nawiązywania relacji handlowych Alibaba.com oferuje liczne narzędzia m.in. w celu szybkiego znalezienia potencjalnego dostawcy, jego weryfikacji, sprawdzenia jakości produktów, zabezpieczenia transakcji, weryfikacji kupujących i inne. Poprzez Alibaba.com firmy z całego świata mają możliwość dotrzeć także do lokalnych producentów i dystrybutorów wybierając jedną z 3 opcji sprzedaży. Polscy producenci coraz częściej promują i sprzedają swoje produkty na Alibaba.com. Konto podstawowe na Alibaba.com dla producentów i dystrybutorów jest bezpłatne, rozbudowane konto tzw. Gold Supplier Basic kosztuje aktualnie 699 USD / rok, a wersja Standard 2999 USD / rok. Producent lub dostawca prezentujący swoje produkty poprzez konto Gold Supplier jest weryfikowany poprzez firmę zewnętrzną. Potencjalni Partnerzy biznesowi znacznie częściej wybierają do współpracy firmy zweryfikowane, warto więc się zastanowić nad zainwestowaniem w wykupienie konta płatnego. Firmy zainteresowane sprzedażą swoich produktów na Alibaba.com zapraszamy do współpracy. Sprzedawaj swoje produkty na całym świecie
HotToSell prezentuje platformy i strony internetowe umożliwiające sprzedaż produktów producentów na rynkach lokalnych lub międzynarodowych. Sprzedaż online to doskonałe narzędzie dla polskich producentów umożliwiające dotarcie ze swoimi produktami do klientów na całym świecie.
|
Sprzedawaj online w ChinachTmall.com jest jedną z platform sprzedaży online B2C należącą do Grupy Alibaba. Na Tmall.com swoje produkty prezentuje ponad 100 000 firm z całego świata, poczynając od największych marek międzynarodowych takich jak Adidas, poprzez znane marki chińskie po mniej produkty mniej znanych firm z całego świata.
Prezentacja swoich produktów na Tmall.com to doskonały punk wyjścia dla firm polskich zainteresowanych ekspansją na największy rynek konsumencki świata. Poprzez stworzenie zintegrowanego z platformą Tmall.com e-sklepu producenci mogą w tani i bezpieczny sposób dotrzeć do ponad 500 mln potencjalnych konsumentów zarejestrowanych na platformie. Tmall.com poprzez zestaw usług takich jak system płatności mobilnych, obsługę logistyczną pozwala na szybkie i skuteczne zaistnienie na dominującym w Chinach rynku m-commerce. Firmy zainteresowane sprzedażą swoich produktów na Tmall.com zapraszamy do współpracy: Kontakt. Więcej o trendach w chińskim e-handlu. |