Zielone rynki
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach

Eksport do Izraela


Wymiana gospodarcza pomiędzy rynkami Izraela i Polski

Mówiono o niej na spotkaniu zorganizowanym 1.02.2017 r. przez Izbę Handlową Izrael-Polska, w którym uczestniczyli: Henryk Lewiński, prezydent Izby, Edward Trzosek, wiceprezydent Zarządu oraz zaproszeni goście: Katarzyna Dzidt, Business Development Manager z Departamentu Handlowego Ambasady Izraela i Danuta Sojka-Andrzejewska, radca ministra w Departamencie Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju. Moderatorem spotkania był Błażej Grabowski, wiceprezes Oficyny Wydawniczej Rynek Polski Sp. z o.o., wydawcy magazynu „Polish Market”.
Podkreślano, że wpływ na poziom wymiany handlowej mają stosunki dyplomatyczne. Przypomniano wizytę prezydenta RP, Bronisława Komorowskiego, który z grupą 50 biznesmenów odwiedził Izrael i Autonomię Palestyńską (XI ‘2013) i prezydenta Izraela Reuwena Riwlina w Warszawie (X ’2014), udział premier Beaty Szydło w III Polsko-izraelskich konsultacjach międzyrządowych i jej spotkanie z premierem Benjaminem Netanjahu (XI ‘2016) oraz wizytę prezydenta Andrzeja Dudy w Izraelu i Palestynie (I ‘2017), który spotkał się z prezydentem i premierem Izraela oraz z prezydentem Palestyny, Mahmudem Abbasem.
Nie bez znaczenia jest obecność Polski w UE, z którą Izrael ma układ stowarzyszeniowy, co ułatwia wymianę handlową, a także umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania i ochronie inwestycji.
Izrael jest po Turcji najważniejszym partnerem handlowym Polski na Bliskim Wschodzie. Od 6 lat Polska w handlu z nim ma nadwyżkę. Brak jeszcze danych, ale wszystko wskazuje na to, że rok 2016 będzie rekordowy: w okresie I-XI eksport wyniósł 520 mln USD, a import – 310 mln USD (w całym 2015 r. było to odpowiednio 510 i 330 mln USD), a więc niewykluczone, że wzajemne obroty przekroczą 1 mld USD.
W 2016 r. wymianą handlową zajmowało się 3 tys. podmiotów, a co roku ich liczba zwiększa się o ponad 100. Ponad 25% eksportu stanowią artykuły spożywcze, m.in. cukier, wody mineralne, czekolada i pieczywo. Następnie są: urządzenia mechaniczne i elektryczne (AGD), artykuły higieny osobistej (papier toaletowy, chusteczki, podpaski), samochody osobowe, autobusy, pick-upy i części do nich, produkty chemiczne (środki czystości, kosmetyki). Z Izraela głównie importujemy środki owado- i chwastobójcze.
Liderem wśród polskich importerów jest Asseco (IT), a do największych należą: Inglot (kosmetyki), InPost (usługi pocztowe i paczkomaty) i Solaris. Obecny na rynku izraelskim od 2012 r., we współpracy z firmą UBSI, dostarczył blisko 200 autobusów, a pod koniec 2015 r. zdobył kolejne zamówienia na 110 pojazdów.
Zebranych zachęcano do wzięcia udziału w realizowanym przez Ministerstwo Rozwoju projekcie „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” i ubiegania się przedsiębiorców o pokrycie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości części kosztów działań promocyjnych objętych programem. W realizowanych w latach 2017-2019 projektach są „Branżowe programy promocji”, m.in. „Program promocji branży IT/ICT”. Przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie finansowe jeśli wezmą udział w przynajmniej 6 z 60 imprez branżowych, m.in. organizowanych w Tel Awiwie: Cybertech, Casual Connect Tel Awiw, DLD, HLS & Cyber i Mobile Innovation.
Inne branże też mają swoje wystawy, jak np. MEDinISRAEL – największe wydarzenie branży medycznej w Izraelu. W dniach 6-9 marca 2017 r. swoją ofertę zaprezentuje ponad 120 firm, głównie producentów urządzeń medycznych oraz rozwiązań IT dla medycyny. Departament Handlowy Ambasady Izraela oferuje polskim firmom możliwość umawiania spotkań B2B, a także zorganizowania dedykowanego harmonogramu wyjazdu.
Prezydent Izby Handlowej Izrael-Polska podkreślał wsparcie Izby dla przedsiębiorców zainteresowanych nawiązywaniem kontaktów biznesowych pomiędzy oboma krajami.
Informacje o targach można znaleźć na nowej stronie Izby Handlowej Izrael-Polska (www.israel-poland.pl), którą w styczniu br. odwiedziło 5 tys. osób. Bo, co podkreślali uczestnicy spotkania, nie ma lepszej promocji od bezpośrednich kontaktów.

Więcej:
http://israel-poland.pl



Federacja Izraelskich Izb Handlowych

Federacja Izraelskich Izb Handlowych została załozona w 1919 roku. Organizacja jest najważniejszym reprezentantem handlu i usług w Izraelu, reprezentując ponad 5000 firm i irganizacji branżowych z 120 sektorów. Portal Federacji oferuje m.in. bazę zapytań ofertowych izraelskich importerów oraz ofert miejscowych eksporterów. Umożliwia również dodanie własnej oferty podmiotów np. z Polski.

Więcej informacji: http://www.chamber.org.il/en/

Zapytania ofertowe firm z Izraela

Zapytania ofertowe firm z Izraela na stronie WPHI
Eksport do Izraela
Katalog Polskich Eksporterów Polish Merchants ma na celu prezentację oferty polskich firm, eksporterów i wystawców zainteresowanych promocją swoich produktów i usług na rynkach zagranicznych i jest dystrybuowany podczas wybranych imprez wystawienniczych oraz bezpośrednio do wybranych firm i instytucji na wybranych rynkach zagranicznych.

Katalog polskich firm i produktów przetłumaczony na lokalny język to jedno z podstawowych narzędzi prowadzących do nawiązania realnych relacji biznesowych z partnerami na danym rynku zagranicznym.

Katalog zawiera prezentację firmy i oferty produktowej w kilku formach:

- wpis w katalogu firm skrócony ( dane firmy, adres email, adres strony www, kategoria, krótki opis działalności )
- wpis w katalogu firm wersja pełna ( dane firmy, adres email. adres www, opis zakresu działalności, oferta produktowa )
- artykuł sponsorowany - wycena indywidualna
- inna forma prezentacji wg indywidualnych ustaleń

Katalog przygotowany jest w wersjach dwujęzycznych dla danego rynku: jęz. angielski oraz jęz. lokalny.


Katalog jest wydawany z przeznaczeniem na konkretne branżowe imprezy targowe m.in. w Niemczech, np. Anuga 2017, Danii, Holandii, Szwecji, Norwegii, Czechach, Bułgarii, Rumunii i w Chinach.

Dystrybucja Katalogu na wybranych imprezach targowych na stoisku wydawcy lub poprzez Partnerów.

Główne branże prezentowane w katalogu: przetwórstwo spożywcze, branża rolno-spożywcza, branża meblarska i wyposażenia wnętrz, branża maszynowa, opakowalnictwo i inne.

Wielkość nakładu realizowana jest w zależności od charakteru imprezy, branży i regionu. Minimalny nakład 2000 egz.

Strony www Polish Merchants stanowią uzupełnienie katalogu i będą prezentowały online ofertę firm występujących w Katalogu.

Dodatkowe informacje:
- info@rynki24.pl

http://www.merchants.pl/katalog.html
Eksport do Izraela

Zrób biznes w Izraelu

Polsko-izraelska wymiana handlowa po stronie eksportu i importu to głównie produkty elektromaszynowe, wyroby chemiczne i żywność. W ostatnich latach obroty handlowe z Izraelem stanowiły około 0,2 proc. całkowitej wymiany handlowej Polski. Mimo to obserwuje się rosnące zainteresowanie rynkiem izraelskim wśród polskich producentów.

Eksport całkowity w 2015 wyniósł 248.7 mld NIS. Eksport towarów (bez diamentów) powyżej 4 mld NIS był zanotowany podczas wymiany z: USA 43 mld NIS, Anglia 14.1 mld NIS, Chiny 12.1 mld NIS, Holandia 8.3 mld NIS, Wietnam 7 mld NIS, Turcja 6.6 mld NIS, Francja 5.6 mld NIS, Malezja 5.5 mld NIS, Niemcy 5.4 mld NIS oraz Indie 5.2 mld NIS.

Import całkowity wyniósł w 2015  241.1 mld NIS.  Import towarów (bez diamentów) powyżej 4 mld NIS był zanotowany podczas wymiany z: USA 29.1 mld NIS, Chiny 22.1 mld NIS, Niemcy 14.8 mld NIS, Szwajcaria 13.8 mld NIS, Włochy 9.6 mld NIS, Turcja 9.5 mld NIS, Holandia 9.4 mld NIS, Anglia 8.7 mld NIS. Powyżej 4 mld NIS mieszczą się jeszcze: Francja, Hiszpania, Irlandia, Korea Południowa, Hongkong i Japonia.

Towary eksportowe Izraela to:
  • maszyny i urządzenia
  • software
  • szlifowane diamenty
  • produkty rolne
  • chemikalia
  • tekstylia i dodatki

Izrael sprowadza z zagranicy przede wszystkim:
  • surowce
  • sprzęt wojskowy
  • dobra inwestycyjne
  • diamenty nieoszlifowane
  • paliwa
  • zboża
  • dobra konsumpcyjne
Możliwości zwiększenia polskiego eksportu

Perspektywy rozwoju wzajemnych stosunków gospodarczych pomiędzy Polską a Izraelem są w zasadniczym stopniu zdeterminowane specyfiką kraju urzędowania.
Ze względu na potencjał technologiczny Izraela oraz jeden z najbardziej skutecznych na świecie systemów innowacji, dalsza współpraca gospodarcza powinna zostać ukierunkowana szczególnie na rozwój relacji w sektorach zaawansowanych technologicznie oraz korzystanie z izraelskich praktyk w zakresie transferu technologii i rozwiązań systemowych związanych z podnoszeniem innowacyjności gospodarki. 
Dotychczasowe doświadczenia wskazują na duże szanse rozwoju relacji biznesowych i naukowo-technologicznych w takich sektorach jak IT/ICT, biotechnologia i medycyna (w tym sprzęt medyczny), wybrane technologie środowiskowe, nanotechnologia.
Duże znaczenie dla rozwoju polsko-izraelskiej współpracy w sektorach zaawansowanych ma również polsko-izraelski program współpracy badawczo-rozwojowej. Szczególnie przydatne dla strony polskiej powinno być korzystanie z doświadczeń izraelskich w zakresie niezwykle skutecznej komercjalizacji wyników badań naukowych.
W odniesieniu do sektorów tradycyjnych, Polska ma w swojej ofercie większość produktów importowanych przez Izrael, niemniej jednak relatywnie mały rynek oraz stosunkowo wysokie koszty transportu sprawiają, iż kraj ten może być postrzegany przez polskich eksporterów jako mniej atrakcyjny, niż np. sąsiednie rynki europejskie.
Wśród towarów, które mają duże perspektywy sprzedaży, są: żywność, przede wszystkim mięso wołowe, napoje, mrożone owoce i warzywa oraz słodycze. Kolejną grupę stanowią urządzenia mechaniczne i elektryczne oraz meble. WPHI otrzymało również dużą liczbę zgłoszeń od polskich producentów i dystrybutorów sprzętu, urządzeń budowlanych i akcesoriów budowlanych. To grupa produktów, które potencjalnie mogą znaleźć odbiorców na rynku izraelskim.
Rozwijającym się stopniowo segmentem rynku produktów spożywczych jest zdrowa, ekologiczna żywność. Spory potencjał posiadają również metale i wyroby z nich, w szczególności profile stalowe kęsy, srebro i cynk. Potencjalnym towarem eksportowym są także surowce (Izrael posiada bardzo ubogie zasoby surowców własnych). Widać duże zapotrzebowanie na maszyn i urządzeń, zwłaszcza dla sektora infrastruktury, budownictwa i rolnictwa.
Obserwuje się duże zainteresowanie zakupem drewna, pojawiają się zapytania odnośnie możliwości zakupu komponentów i części zamiennych dla motoryzacji. Rośnie eksport pojazdów i ich części, głównie autobusów. Istnieje również możliwość eksportu kabli elektrycznych i energetycznych.
Polska ma w swej ofercie większość produktów importowanych przez Izrael z całego świata. Możliwości zwiększenia polskiego eksportu są możliwe w grupie maszyn i urządzeń, zwłaszcza dla infrastruktury, a także surowców.

Źródło: https://israel.trade.gov.pl

Lista danych teleadresowych organizacji wspierających wymianę handlową


Ministerstwo Gospodarki i Przemysłu
(Ministry of Economy and Industry)
30, Agron Street
JERUSALEM 94190
Tel: (009722) 6220661
Fax: (009722) 6222412
Email: maxli@moit.gov.il
Strona www: http://www.economy.gov.il/

Izraelski Instytut Eksportu
(Israel Export Institute)
29, Hamered Street
P.O.Box 50084
TEL AVIV 61500
Tel: (009723) 5142830
Fax: (009723) 5142902
Email: ailana@export.gov.il
Strona www: www.export.gov.il

Federacja Izraelskich Izb Handlowych
(Federation of Israel Chambers of Commerce (FICC)
84, Hahashmonaim Street
TEL AVIV 67132
Tel: (009723) 5631020
Fax: (009723) 5619027
Email: chamber@chamber.org.il
Strona www: www.chamber.org.il

Krajowe Centrum Handlu z Krajami Rozwijającymi się
(Israel Center for Trade with Developing Countries (ICTDC)
Jerusalem Chamber of Commerce
10, Hillel Street
P.O.Box 2083
JERUSALEM 91020
Tel: (009722) 6254333- 6
Fax: (009722) 6254335
Email: jerccom@inter.net.il
Strona www: www.jerccom.co.il

Stowarzyszenie Producentów Izraelskich
(Manufacturers Association of Israel)
29, Hamered Street
P.O.Box 50022
TEL AVIV 61500
Tel: (009723) 5198815
Fax: (009723) 5198770
Email: trade@industry.org.il
Strona www: www.industry.org.il

Źródło: https://israel.trade.gov.pl

Eksport do Izraela

Wśród towarów, które mają duże perspektywy sprzedaży do Izraela są: żywność, przede wszystkim mięso wołowe, napoje, mrożone owoce i warzywa oraz słodycze. Kolejną grupę stanowią urządzenia mechaniczne i elektryczne oraz meble

Targi w Izraelu


Informacje o wybranych imprezach targowych w Izraelu 2017/2018


Aktualności w mediach


Handel zagraniczny Izraela w 2017 roku - WPHI

Kierunki polskiego eksportu - rp.pl


Misje gospodarcze do Izraela

Misje gospodarcze Polska - Izrael w 2017 roku

WPHI w Izraelu

Plan działalności promocyjnej WPHI w 2017 r.

W 2017 r., podobnie jak w latach poprzednich będziemy wspierać polskie firmy w rozwoju ich działalności eksportowej i ekspansji na rynek izraelski oraz promować potencjał inwestycyjny Polski wśród miejscowych przedsiębiorstw. Bardzo istotnym elementem naszej działalności będzie również promocja polsko-izraelskiej współpracy technologicznej i badawczo-rozwojowej.
Zapraszamy polskie firmy, zamierzające rozpocząć działalność na rynku izraelskim do kontaktu z nami. Pomagamy w identyfikacji potencjalnych partnerów biznesowych, udzielamy informacji m.in. na temat warunków wymiany handlowej, współpracy gospodarczej, usługowej i inwestycyjnej, specyfiki danego sektora i możliwości rozwoju współpracy. Inicjujemy i wspieramy misje gospodarcze polskich przedsiębiorstw do Izraela, organizowane przez organizacje branżowe, izby handlowe, władze regionalne i inne instytucje.

W tym roku weźmiemy udział (stoisko) w następujących przedsięwzięciach:

- Targi IMTM (7-8.02.2017) - międzynarodowe targi turystyczne odbywające się w Tel Awiwe. Największa regionalna impreza tego typu .

http://www.fairs.co.il/en/fairs-event/imtm-2017/

- Targi ISRAFOOD (28-30.11.2017)- są najważniejszą imprezą handlową branży spożywczej w Izraelu, które stanowią platformę spotkań i nawiązywania kontaktów pomiędzy producentami, importerami, dystrybutorami oraz przedstawicielami sieci handlowych z całego świata.

 http://www.stier.co.il/ISRAFOOD/index_en.asp

- TECHNOLOGY 2017 (listopad)- wiodące wydarzenie poświęcone tematyce automatyki i pomiarów. Na targach zostanie zaprezentowana szeroka gama technologii i sprzętu związanego z: automatyką, pomiarami, zaopatrzeniem technologicznym, narzędziami, sprzętem, surowcami itd.

http://www.fairs.co.il/en/fairs-event/technology-2015/

- Konferencja promująca polskie innowacje w dziedzinach high-tech i innych.

Ponadto, planujemy organizację seminariów, warsztatów i konferencji promujących polsko-izraelską współpracę gospodarczą. 

Źródło:
https://israel.trade.gov.pl


Departament Handlowy Ambasady Izraela

Izraelska Administracja Handlu Zagranicznego Ministerstwa Gospodarki jest odpowiedzialna za zarządzanie i nadawanie kierunku polityce handlowej Państwa Izrael.

Cele:
  • Wsparcie izraelskich przedsiębiorstw w pogłębieniu ich dotychczasowej aktywności i zdobywaniu nowych rynków.
  • Wspomaganie eksporterów w ich działalności za granicą.
  • Inicjowanie i wdrażanie międzynarodowych umów handlowych oraz podtrzymywanie umów już istniejących.
  • Przyciąganie inwestorów i współpraca strategiczna.
  • Dbanie o wizerunek izraelskiego przemysłu i gospodarki.
  • Zapobieganie nieuczciwej konkurencji.

Źródło: http://itrade.gov.il

Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach