Eksport do Niemiec
Katalog polskich eksporterów Polish Merchants w Niemczech
Katalog Polskich Eksporterów Polish Merchants ma na celu prezentację oferty polskich firm, eksporterów i wystawców zainteresowanych promocją swoich produktów i usług na rynkach zagranicznych i jest dystrybuowany podczas wybranych imprez wystawienniczych oraz bezpośrednio do wybranych firm i instytucji na wybranych rynkach zagranicznych.
Katalog polskich firm i produktów przetłumaczony na lokalny język to jedno z podstawowych narzędzi prowadzących do nawiązania realnych relacji biznesowych z partnerami na danym rynku zagranicznym. Katalog zawiera prezentację firmy i oferty produktowej w kilku formach: - wpis w katalogu firm skrócony ( dane firmy, adres email, adres strony www, kategoria, krótki opis działalności ) - wpis w katalogu firm wersja pełna ( dane firmy, adres email. adres www, opis zakresu działalności, oferta produktowa ) - artykuł sponsorowany - wycena indywidualna - inna forma prezentacji wg indywidualnych ustaleń Katalog przygotowany jest w wersjach dwujęzycznych dla danego rynku: jęz. angielski oraz jęz. lokalny. Katalog jest wydawany z przeznaczeniem na konkretne branżowe imprezy targowe m.in. w Niemczech, np. Anuga 2017, Danii, Holandii, Szwecji, Norwegii, Czechach, Bułgarii, Rumunii i w Chinach. Dystrybucja Katalogu na wybranych imprezach targowych na stoisku wydawcy lub poprzez Partnerów. Główne branże prezentowane w katalogu: przetwórstwo spożywcze, branża rolno-spożywcza, branża meblarska i wyposażenia wnętrz, branża maszynowa, opakowalnictwo i inne. Wielkość nakładu realizowana jest w zależności od charakteru imprezy, branży i regionu. Minimalny nakład 2000 egz. Strony www Polish Merchants stanowią uzupełnienie katalogu i będą prezentowały online ofertę firm występujących w Katalogu. Więcej: Polish Merchants |
Targi w Niemczech 2017/2018
Niemcy zajmują pierwsze miejsce na świecie w organizowaniu targów międzynarodowych. Co roku organizuje się tu około 150 międzynarodowych targów i wystaw, na których reprezentowanych jest ponad 160.000 wystawców i które odwiedza 9-10 milionów gości. Najważniejszym atutem targów w Niemczech jest ich międzynarodowy charakter: ponad połowa wystawców pochodzi z zagranicy.
Więcej: http://www.polen.diplo.de Informacje o targach w Niemczech dostępne są na stronie Komisji Wystaw i Targów Gospodarki Niemieckiej AUMA. Informacje o targach w Niemczech |
Targi Anuga 2017
Anuga Food Fair – Targi przemysłu spożywczego
7-11 października 2017, Kolonia ( Köln), Niemcy Anuga Food Fair to największa imprez targowa branży spożywczej w Europie odbywająca się co dwa lata w Kolonii. Targi podzielone są na dziesięć odrębnych stref targowych, Targi odbywają się one w centrum targowym Koelnmesse, w pobliżu centrum miasta Kolonia. Zakres branżowy targów Anuga 2017 Targi Spożywcze Anuga 2017 dedykowane są brnży spożywczej i gastronomicznej. Zakres produktowy wystawców Anuga 2017 - producenci, importerzy i hurtownicy żywności i produktów spożywczych - producenci, importerzy i hurtownicy napojów - producenci, importerzy i hurtownicy branży HoReCa - dostawcy usług dla branży HoReCa i handlu - pośrednicy i agenci handlowi - dostawcy produktów wysokiej jakości - dostawcy sektora dań gotowych Profil odwiedzających targi Anuga 2017 Targi Anuga 2017 to targi branżowe otwarte dla odwiedzających targi osób decyzyjnych ( dyrektorzy zarządzający, kupcy, handlowcy, przedstawiciele działów marketingu ) z sektorów: - handel spożywczy detaliczny i hurtowy - grupy zakupowe - sklepy spożywcze - sklepy ze zdrową żywnością - przedstawiciele handlowi - importerzy i eksporterzy żywności - handlarze żywności - przemysł spożywczy - dostawcy przemysłu spożywczego - pracownicy sektora HoReCa - pracownicy sektora żywienia zbiorowego - kupcy i specjalisci do spraw zakupów - technolodzy żywności - przedstawiciele instytucji branżowych - studenci i uczniowie technologii spożywczych Strefy tematyczne na targach Anuga 2017
Dane z roku 2015 Liczba wystawców: 7189 ze 108 krajów Liczba wystawców z Polski: 166 Liczba zwiedzających: 158603 ze 192 krajów Organizator Koelnmesse GmbH Więcej: Anuga.com |
Polskie stoisko na Targach Anuga 2017
Branżowy program promocji polskich specjalności żywnościowych „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Działania promocyjne, w ramach których promowana będzie cała branża spożywcza oraz polska gospodarka. W katalogu działań promocyjnych branży spożywczej, wspieranych przez MR, znajdują się imprezy targowo-wystawiennicze, wydawanie publikacji i katalogów dystrybuowanych podczas tych imprez, misje handlowe, misje przyjazdowe dla dziennikarzy i kontrahentów, publikacje w zagranicznej prasie, warsztaty kulinarne dla zagranicznych dziennikarzy i blogerów. Wśród konkretnych działań należy wymienić wystąpienia na targach ANUGA 2017 w Kolonii oraz SIAL Paris 2018 w roli kraju partnerskiego oraz organizację wystawy polskiej żywności na giełdzie spożywczej Rungis pod Paryżem w maju 2017 i 2018 roku. Polscy przedsiębiorcy będą też obecni na stoiskach narodowych na szeregu imprez targowych w Chinach, Indiach, Wietnamie oraz Republice Południowej Afryki. W ramach organizowanych narodowych stoisk informacyjnych ARR będzie musiała zapewnić przedsiębiorcom:
Źródło: http://www.arr.gov.pl |