Jak przeprowadzić inspekcje w Chinach podczas epidemii koronawirusa COVID-19
Jak nasi inspektorzy pracują podczas COVID-19
Dzięki rygorystycznym działaniom w zakresie zapobiegania wirusom i kwarantannie w Chinach już w ciągu miesiąca, każdy element branży łańcucha dostaw stara się jak najmocniej wrócić na właściwe tory w jak najkrótszym czasie. Bycie częścią tego jest ekscytujące i niespokojne, ale kluczowe dla powrotu do zdrowia.
Nasz zespół V-Trust China wznowił już w pełni działalność (z wyjątkiem obszaru Hubei) od trzech tygodni (marzec 2020). Aby uzyskać wgląd w to, jak nasi chińscy inspektorzy pracują podczas COVID-19, skontaktowałem się z Carrie Bao, naszym starszym inspektorem ds. Tekstyliów i mody w sercu prowincji Fujian, aby dowiedzieć się więcej na temat ograniczeń i wyzwań, które inspektorzy spełniają każdego dnia.
Ustalenia dotyczące inspekcji i audytów
Carrie mówi, że chociaż jest to trudniejsze, nadal możemy podróżować na inspekcje prawie wszędzie w Chinach. W ramach środków ochronnych wiele fabryk ogranicza odwiedzających tylko do osób personelu lub osób, które były izolowane przez 14 dni po podróży między prowincjami lub między miastami.
Docieramy do fabryk, organizując naszych lokalnych inspektorów w tej samej prowincji / mieście i dostarczając potrzebną dokumentację - nasze raporty o stanie zdrowia pracowników, ostatnie 14-dniowe rejestry podróży i zobowiązanie do zapewnienia kontroli stanu zdrowia inspektorów przed wizytą. Dzięki oficjalnym dokumentom jesteśmy w stanie uzyskać pozwolenia na kontrole na miejscu i szybko zorganizować inspekcje.
Dopóki fabryka działa lub magazyn jest otwarty do użytku inspektora, możemy je odwiedzać w celu kontroli.
Ograniczenia podróży
Mówienie, że wszystko jest w porządku, nie jest takie realistyczne. Większość środków transportu publicznego jest ograniczona, podobnie jak liczba pasażerów każdego przewoźnika, więc czasami nawet zakup biletu jest dość trudny. W niektórych obszarach transport jest całkowicie zawieszony, co utrudnia dotarcie do miejsca inspekcji.
Przeważnie jeździmy do fabryk sami lub pomagamy sobie nawzajem w dojechaniu do wybranych lokalizacji. Niektórzy z nas jadą Didi (taksówkę typu Uber), aby dotrzeć do odległych miejsc - co niesie ze sobą pewne ryzyko, ale staramy się jak najlepiej chronić. W rzeczywistości pociąg jeżdżący na dłuższych dystansach jest bezpieczniejszy, ponieważ jest teraz regularnie dezynfekowany i dobrze kontrolowany, ale wiele osób unika jazdy pociągiem.
Na terenie fabryki
W dzisiejszych inspekcjach brakuje wcześniejszych interakcji z ludźmi. Zwykle do kontroli produktów wymagana jest współpraca pracowników fabryki - przy przemieszczaniu kartonów, rozpakowywaniu i pakowaniu towarów, montażu produktów itp. Ta pomoc jest ograniczona nie dlatego, że fabryki nie współpracują, ale przede wszystkim dlatego, że każdy musi mieć co najmniej jedno-metrową odległość od siebie i ograniczają kontakt między personelem.
W rzeczywistości praca jest obecnie cięższa, ponieważ wszystkie procesy są wykonywane wyłącznie przez inspektora, co zwiększa obciążenie pracą inspektorów i jest bardziej męczące.
Ponieważ niektórzy klienci obawiają się, że harmonogramy produkcji będą bardziej opóźnione z powodu braku siły roboczej w fabrykach, pomagamy obserwować rzeczywistą sytuację fabryki i jej gotowość do pracy oraz raportujemy odsetek pracowników, którzy wrócili na linię produkcyjną .
Środki ochrony osobistej
Mimo że epidemia spowalnia, bezpieczeństwo nadal pozostaje głównym problemem. W ramach przepustki do fabryki musimy założyć podstawowy sprzęt ochronny, taki jak maski na twarz, a także spryskać odzież i buty środkiem dezynfekującym (przed i po kontroli).
Jednak ze względu na szczególne wymaganie w przypadku niektórych przeglądów zwykle nie możemy nosić rękawiczek - może to wpłynąć na odczucie dłoni produktu, a tym samym na wynik kontroli produktu, dlatego musimy przynajmniej zastosować środek dezynfekujący i jak najczęściej myć ręce.
Miło jest wiedzieć, że nasi klienci tak bardzo dbają o zdrowie i bezpieczeństwo swoich dostawców. Przykładowo często otrzymujemy wymagania, aby sprawdzić, w jaki sposób fabryka pomaga zapobiegać wirusom i zapewnia bezpieczeństwo swoim pracownikom, dlatego podczas audytu sprawdzaliśmy dostępność odzieży ochronnej w fabryce, termometry do kontroli temperatury, harmonogramy dezynfekcji, a także dokumentację zdrowotną pracowników itp. Przy dużej liczbie zatrudnionych w fabrykach należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo pracowników.
Chociaż na przeszkodzie stoją trudności związane z działaniami zapobiegającymi wirusom, nasi inspektorzy nieustraszenie robią wszystko, co w ich mocy, aby pokonać każdą przeszkodę, aby zapewnić kontrolę jakości w łańcuchach dostaw.
Zachęcamy do skontaktowania się z nami, jeśli potrzebne jest wsparcie w zakresie kontroli produktów, audytów fabrycznych lub testów laboratoryjnych, a my z przyjemnością udzielimy konsultacji i zorganizujemy projekty kontroli jakości w Chinach, Indiach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu i Malezji.
Pozostań z nami w kontakcie w sprawie dalszych aktualizacji i artykułów na temat kontroli jakości!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej (www.v-trust.com), aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami.
Autor: Tatiana Trukhina
Źródło: blog.v-trust.com
Nasz zespół V-Trust China wznowił już w pełni działalność (z wyjątkiem obszaru Hubei) od trzech tygodni (marzec 2020). Aby uzyskać wgląd w to, jak nasi chińscy inspektorzy pracują podczas COVID-19, skontaktowałem się z Carrie Bao, naszym starszym inspektorem ds. Tekstyliów i mody w sercu prowincji Fujian, aby dowiedzieć się więcej na temat ograniczeń i wyzwań, które inspektorzy spełniają każdego dnia.
Ustalenia dotyczące inspekcji i audytów
Carrie mówi, że chociaż jest to trudniejsze, nadal możemy podróżować na inspekcje prawie wszędzie w Chinach. W ramach środków ochronnych wiele fabryk ogranicza odwiedzających tylko do osób personelu lub osób, które były izolowane przez 14 dni po podróży między prowincjami lub między miastami.
Docieramy do fabryk, organizując naszych lokalnych inspektorów w tej samej prowincji / mieście i dostarczając potrzebną dokumentację - nasze raporty o stanie zdrowia pracowników, ostatnie 14-dniowe rejestry podróży i zobowiązanie do zapewnienia kontroli stanu zdrowia inspektorów przed wizytą. Dzięki oficjalnym dokumentom jesteśmy w stanie uzyskać pozwolenia na kontrole na miejscu i szybko zorganizować inspekcje.
Dopóki fabryka działa lub magazyn jest otwarty do użytku inspektora, możemy je odwiedzać w celu kontroli.
Ograniczenia podróży
Mówienie, że wszystko jest w porządku, nie jest takie realistyczne. Większość środków transportu publicznego jest ograniczona, podobnie jak liczba pasażerów każdego przewoźnika, więc czasami nawet zakup biletu jest dość trudny. W niektórych obszarach transport jest całkowicie zawieszony, co utrudnia dotarcie do miejsca inspekcji.
Przeważnie jeździmy do fabryk sami lub pomagamy sobie nawzajem w dojechaniu do wybranych lokalizacji. Niektórzy z nas jadą Didi (taksówkę typu Uber), aby dotrzeć do odległych miejsc - co niesie ze sobą pewne ryzyko, ale staramy się jak najlepiej chronić. W rzeczywistości pociąg jeżdżący na dłuższych dystansach jest bezpieczniejszy, ponieważ jest teraz regularnie dezynfekowany i dobrze kontrolowany, ale wiele osób unika jazdy pociągiem.
Na terenie fabryki
W dzisiejszych inspekcjach brakuje wcześniejszych interakcji z ludźmi. Zwykle do kontroli produktów wymagana jest współpraca pracowników fabryki - przy przemieszczaniu kartonów, rozpakowywaniu i pakowaniu towarów, montażu produktów itp. Ta pomoc jest ograniczona nie dlatego, że fabryki nie współpracują, ale przede wszystkim dlatego, że każdy musi mieć co najmniej jedno-metrową odległość od siebie i ograniczają kontakt między personelem.
W rzeczywistości praca jest obecnie cięższa, ponieważ wszystkie procesy są wykonywane wyłącznie przez inspektora, co zwiększa obciążenie pracą inspektorów i jest bardziej męczące.
Ponieważ niektórzy klienci obawiają się, że harmonogramy produkcji będą bardziej opóźnione z powodu braku siły roboczej w fabrykach, pomagamy obserwować rzeczywistą sytuację fabryki i jej gotowość do pracy oraz raportujemy odsetek pracowników, którzy wrócili na linię produkcyjną .
Środki ochrony osobistej
Mimo że epidemia spowalnia, bezpieczeństwo nadal pozostaje głównym problemem. W ramach przepustki do fabryki musimy założyć podstawowy sprzęt ochronny, taki jak maski na twarz, a także spryskać odzież i buty środkiem dezynfekującym (przed i po kontroli).
Jednak ze względu na szczególne wymaganie w przypadku niektórych przeglądów zwykle nie możemy nosić rękawiczek - może to wpłynąć na odczucie dłoni produktu, a tym samym na wynik kontroli produktu, dlatego musimy przynajmniej zastosować środek dezynfekujący i jak najczęściej myć ręce.
Miło jest wiedzieć, że nasi klienci tak bardzo dbają o zdrowie i bezpieczeństwo swoich dostawców. Przykładowo często otrzymujemy wymagania, aby sprawdzić, w jaki sposób fabryka pomaga zapobiegać wirusom i zapewnia bezpieczeństwo swoim pracownikom, dlatego podczas audytu sprawdzaliśmy dostępność odzieży ochronnej w fabryce, termometry do kontroli temperatury, harmonogramy dezynfekcji, a także dokumentację zdrowotną pracowników itp. Przy dużej liczbie zatrudnionych w fabrykach należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo pracowników.
Chociaż na przeszkodzie stoją trudności związane z działaniami zapobiegającymi wirusom, nasi inspektorzy nieustraszenie robią wszystko, co w ich mocy, aby pokonać każdą przeszkodę, aby zapewnić kontrolę jakości w łańcuchach dostaw.
Zachęcamy do skontaktowania się z nami, jeśli potrzebne jest wsparcie w zakresie kontroli produktów, audytów fabrycznych lub testów laboratoryjnych, a my z przyjemnością udzielimy konsultacji i zorganizujemy projekty kontroli jakości w Chinach, Indiach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu i Malezji.
Pozostań z nami w kontakcie w sprawie dalszych aktualizacji i artykułów na temat kontroli jakości!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej (www.v-trust.com), aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami.
Autor: Tatiana Trukhina
Źródło: blog.v-trust.com
V-Trust. Inspekcje w Azji
V-Trust Inspection Service. Obsługa polskich importerów w AzjiV-Trust Inspection Service to wiodąca firma świadcząca usługi inspekcyjne w Chinach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu, Indiach i w Malezji. Firma działa od 2003 roku, posiada certyfikat ISO9001 oraz akredytację CNAS17020.
Jako niezależna firma V-Trust posiada solidną sieć inspekcyjną obejmującą większość rejonów Chin oraz kraje Azji Południowo-Wschodniej (ponad 90% produktów eksportowych jest wytwarzanych na tych obszarach). Firma posiada ponad 310 inspektorów, którzy są dobrze wyszkoleni, godni zaufania oraz doświadczeni w kontroli wielu rodzajach towarów. Tylko w 2019 roku ponad 3000 importerów oraz kupców z całego świata skorzystało z usług V-Trust, a miesięcznie przeprowadzaliśmy ponad 6200 inspekcji. W 2011 roku V-Trust stworzył własne centrum kontroli jakości oraz przepakowań (1200 m2). Jako pierwsze tego typu miejsce w rejonie Guangzhou (Kanton), oferuje Klientom pełen serwis od inspekcji, testów, poprzez montaż, aż do przepakowania produktów. Poza usługami inspekcyjnymi, V-Trust oferuje swoim Klientom również usługi audytu fabryk, oceny dostawców oraz przeprowadzenie testów laboratoryjnych. Laboratoria V-Trust są akredytowane przez międzynarodowe instytucje, m.in. CNAS, CPSC, UL, IECEE itd. Jako niezależna firma kontrolna, V-Trust posiada akredytację CNAS17020 (ISO / IEC17020), ILAC i IFIA (Międzynarodowa Federacja Agencji Kontrolnych) oraz certyfikaty ISO9001: 2015. |
Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd. Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang Road E., Guangzhou, China 510335 Tel: +86-20-89089880 Fax: +86-20-89089025 Website: v-trust.com Kontakt w Polsce: Tel.: 691 669 192 E-mail: [email protected] Linkedin: linkedin.com Facebook: facebook.com Strona www: v-trust.com/PL |