Zielone rynki
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach

Razem w stronę eko


Czy czasopisma mogą być EKO? Jak wygląda ekologiczna rewolucja w ich produkcji? 

Negatywne zmiany środowiska, które dzieją się na naszych oczach, nie pozostawiają żadnych złudzeń. Czas refleksji, rozważań oraz snucia planów dotyczących poprawy stanu Ziemi już dawno minął.
Obecnie jako ludzkość znajdujemy się w miejscu, w którym liczą się już tylko konkretne działania, skupiające się na zahamowaniu postępującego zanieczyszczenia, a także odbudowie tego, co już zostało zniszczone.

Jako wydawnictwo również dostrzegamy wszystkie niepokojące symptomy, a co najważniejsze – wierzymy, że ogromne pozytywne zmiany zaczynają się od małych kroków. Natomiast finalny wpływ na to, jak będzie wyglądało życie na naszej planecie, wcale nie zależy od wielkich korporacji oraz rządów, a od każdego z nas. Od tego, jak żyjemy, co robimy oraz jakie wartości wyznajemy. 
To setki milionów ludzi oraz firm, które wykonują z pozoru małe i nieznaczące czynności, mogą zadecydować o tym, czy przywrócimy dawny stan Ziemi oraz jak to zrobimy.

Co robimy, aby przyszłym pokoleniom żyło się lepiej?
Udowadniamy, że tworzenie i dostarczanie czasopism dla specjalistów może być ekologiczne i działać na rzecz naszej planety.

Papier kredowy? Mówimy mu nie!
Choć to właśnie on zalicza się do zdecydowanej czołówki najchętniej wybieranych surowców, tylko niewielka grupa osób zdaje sobie sprawę z negatywnych skutków, jakie wywołuje jego wykorzystywanie.
Wszystko przez fakt, iż papier kredowy jest bielony za pomocą chemicznych substancji. To ich obecność powoduje, że z jednej strony same w sobie negatywnie wpływają na środowisko, a z drugiej – uniemożliwiają 100-procentowy recykling tego surowca.

Zmieniamy papier...
...na taki, który jest przyjazny planecie. Odeszliśmy od szkodliwego papieru kredowego, którego miejsce zastąpiły zdecydowanie bezpieczniejsze i przyjaźniejsze rozwiązania. 
Nasze czasopisma drukowane są na trzech rodzajach papieru:
  • COCOON SILK, czyli dwustronnie powlekanym papierze o matowej powierzchni. Do jego produkcji wykorzystywana jest wyłącznie makulatura pochodząca z przerobu papieru produkowanego z drewna certyfikowanego (FSC®);
  • CYCLYS SILK, czyli także dwustronnie powlekanym papierze o matowej powierzchni, którego jedynym składnikiem jest makulatura pochodząca z przerobu papieru produkowanego z certyfikowanego drewna: Recycled, Blue Angel i Ecolabel.
  • iBook Extra 2.0v, czyli niepowlekanym i spulchnionym papierze drzewnym.

Opakowania? Tak, ale tylko biodegradowalne
W naszym działaniu na rzecz odbudowy środowiska wychodzimy daleko poza klasyczne, proekologiczne ramy. Obok przyjaznego środowisku papieru stawiamy także na równie bezpieczne tworzywa.

Wszystkie nasze czasopisma pakujemy w ekologiczną folię PLA, która otrzymywana jest z surowców naturalnych. Dzięki temu jest ona całkowicie pozbawiona plastiku, a co za tym idzie – w pełni kompostowalna.

Do tego celu wykorzystujemy folie EarthFirst® PLA, czyli surowce certyfikowane przez Dincerto i zgodne z europejską normą kompostowalności przemysłowej EN 13432. Są one przeznaczone do kompostowania w warunkach przemysłowych, dzięki czemu w normalnych warunkach (np. w temperaturze poniżej 40°C) nie podlegają biorozkładowi.

Ekologiczna zmiana. Czy warto?
Nasze działania wymagają ponoszenia kosztownych inwestycji, wielu wyrzeczeń, a także rezygnacji z licznych biznesowych szans.
Jednak wiemy, że pieniądze i tzw. chodzenie na skróty nie są najważniejsze. To, co robimy, wykracza daleko poza ramy zwykłego biznesu, bo naszym celem jest dołożenie kolejnej cegiełki, która przyczyni się do budowy nowego, czystszego i bezpieczniejszego domu dla przyszłych pokoleń.

“Razem w stronę eko” –- właśnie te słowa stały się hasłem przewodnim naszej organizacji, która oprócz wykorzystania ekologicznych surowców i produktów stawia na zrównoważony rozwój w takich obszarach, jak edukacja kadr czy przyjazne środowisko pracy.

Szczegółowe informacje o programie ,,Razem w stronę eko’’ dostępne są na stronie: www.elamed.pl

O wydawcy:
Elamed Media Group od 30 lat wspiera specjalistów w ich codziennej pracy dostarczając im wysokospecjalistyczną wiedzę w postaci czasopism i książek. Naszymi odbiorcami są specjaliści poszukujący inspiracji, możliwości ustawicznego rozwoju i realnego wsparcia. Oprócz czasopism i książek w wersji drukowanej, tradycyjnej, tworzymy dla naszych odbiorców nowoczesne i praktyczne narzędzia: e-booki, wydania elektroniczne czasopism, specjalistyczne serwisy internetowe, konferencje i wydarzenia online, aplikacje internetowe, które w doskonały sposób wpisują się w naszą misję. Działamy w kilku obszarach: zdrowie, weterynaria, stomatologia, budownictwo, technologie i bezpieczeństwo, współpracując z autorytetami ze świata nauki i biznesu oraz doświadczonymi praktykami. Codziennie wspieramy w pracy blisko 400 tysięcy specjalistów.
​
Informacja prasowa 2022-04-07
​
Źródło: Newseria.pl

Zielone Rynki poleca

Vege Lifestyle magazyn. Produkty ekologiczne, wegańskie, wegetariańskie
Twoja Vege Paczka. Produkty ekologiczne, wegańskie, wegetariańskie i bio

Redakcja Rynki24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) dostarczone do redakcji lub pochodzące z zewnętrznych serwisów informacyjnych. Więcej informacji: Regulamin
Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach