Zielone rynki
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach
Skoda Auto

ŠKODA AUTO


Skoda Auto
ŠKODA AUTO wyprodukowała milion SUV-ów

Na początku sierpnia linię produkcyjną opuścił milionowy SUV marki ŠKODA. Jubileuszowy egzemplarz to kompaktowy model SUV-a KAROQ, który trafi do klienta w Hiszpanii. Produkcja SUV-ów, wyposażonych w innowacje technologiczne znane z samochodów klasy premium, jest ważnym elementem dla rozwoju marki i stanowi integralną część strategii ŠKODY, zwanej „Strategią 2025”.

- Wyprodukowanie milionowego samochodu typu SUV to dla nas wielkie osiągnięcie. Nie ustajemy w naszych działaniach, by wciąż zaspokajać rosnące zapotrzebowanie klientów na pojazdy z tego segmentu - mówi Michael Oeljeklaus, Członek Zarządu ds. Produkcji i Logistyki ŠKODA AUTO.

Sukces SUV-ów ŠKODY zapoczątkowało wprowadzenie pierwszego modelu ŠKODA YETI w 2009 roku. Aż do zakończenia produkcji w 2017 roku, dostarczono do klientów ponad 680 tys. egzemplarzy tego modelu. Trwająca obecnie ofensywa w segmencie SUV-ów wystartowała wiosną 2017 roku, wraz z prezentacją ŠKODY KODIAQ, a w listopadzie tego samego roku ŠKODY KAROQ. Wiosną bieżącego roku, do portfolio samochodów z segmentu SUV dołączyła ŠKODA KAMIQ, oferowana wyłącznie na najbardziej dochodowym rynku ŠKODY w Chinach.

Wszechstronne pojazdy, wyposażone w szereg rozwiązań technologicznych, zapewniających najwyższe standardy bezpieczeństwa, stały się jedną z najważniejszych sił przyczyniających się do stałego rozwoju marki. Do połowy lipca z linii produkcyjnej zjechało 215 700 modeli SUV-a KODIAQ i 87 800 egzemplarzy kompaktowego SUV-a KAROQ. Oprócz Czech, ŠKODA produkuje również modele SUV-ów w Indiach, w Rosji, w Chinach i w Niemczech.

Źródło: ​http://www.skoda-auto.pl
Skoda

Skoda Auto
ŠKODA KODIAQ RS gotowa na światową premierę

Nowa wersja SUV-a, z silnikiem 2.0 BiTDI, który generuje moc 176 kw (239 KM) jest gotowa na swoją światową premierę. ŠKODA KODIAQ RS zadebiutuje już w październiku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. ŠKODA wydarzenie to zapowiada przedstawiając oficjalne zdjęcia pierwszego w swoim portfolio SUV-a w wersji RS oraz prezentując nowe logo usportowionych modeli producenta.
 
Emblematy RS zdobią najbardziej usportowione modele ŠKODY od 2000 roku. ŠKODA KODIAQ RS to pierwszy SUV marki, który dołączy do tego elitarnego grona. Zaprojektowany w nowoczesnym stylu, z użyciem czerwonych akcentów, nowy logotyp stanowi ukłon w stronę 117-letniej historii marki w świecie sportów motorowych.

 Podążając śladami pierwszych modeli RS
​

Sformułowanie „RS” oznacza Rally Sport, a po raz pierwszy użyte zostało w 1974 roku na dwóch prototypach rajdowych: ŠKODA 180 RS i 200 RS. Rok później, opierając się na wcześniejszych modelach, ŠKODA stworzyła 130 RS. Sportowe coupé zdobyło dwa zwycięstwa w legendarnym Rajdzie Monte Carlo oraz zwyciężyło Rajd Akropolu. W 2000 roku do produkcji ŠKODY trafił pierwszy model RS, OCTAVIA RS.
 Nowe logo RS będzie można zobaczyć podczas Paris Motor Show na premierowo pokazywanej wtedy ŠKODZIE KODIAQ RS. Emblemat RS został umieszczony w kilku miejscach debiutującego modelu. Charakterystyczny znak znajdzie się m.in. na grillu, gdzie „v” oznacza zwycięstwo, a czerwone akcenty symbolizują sportowy charakter i moc rodziny RS.

Napęd na wszystkie koła i najmocniejszy silnik wysokoprężny w historii ŠKODY

Czterocylindrowy silnik 2.0 BiTDI wytwarza moc 176 kW (239 KM), co świadczy o sportowych możliwościach ŠKODY KODIAQ RS. Zastosowanie po raz pierwszy w historii ŠKODY technologii biturbo zapewnia maksymalny moment obrotowy 500 Nm. To najsilniejszy silnik diesla w ofercie ŠKODY, który dostępny jest wyłącznie w tym modelu. Samochód wyposażony jest w napęd 4x4, dzięki czemu potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wymaganiom.

Źródło: ​http://www.skoda-auto.pl

Sales Team generowanie leadów B2B sprzedaż B2B marketing B2B

Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach