Zielone rynki
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach


Targi Mody Ptak Fashion City 2015

Targi mody Ptak Expo

III edycja Międzynarodowych Targów Mody
w Ptak Fashion City 28–30 sierpnia 2015

Szybkimi krokami zbliża się termin rozpoczęcia III edycji Międzynarodowych Targów Mody, jednego z największych cyklicznych wydarzeń modowych, jakie organizowane jest w Polsce. Zarówno I jak i II edycja Międzynarodowych Targów Mody zakończyła się ogromnym sukcesem biznesowym, marketingowym i medialnym, zdobywając uznanie najlepszych polskich i zagranicznych producentów, jak i handlowców oraz specjalistów z branży modowej.

Branża odzieżowa jest jedną z najważniejszych gałęzi polskiej gospodarki, która wciąż tętni życiem i nieustannie nabiera rozpędu. Dlatego polscy i zagraniczni przedsiębiorcy zarówno podczas I jak i II edycji przekonali się, że Międzynarodowe Targi Mody PTAK Expo stanowią jedyną w swoim rodzaju przestrzeń do prezentacji wyrobów i promocji marki na arenie międzynarodowej oraz ugruntowania pozycji na europejskim, a nawet światowym rynku mody. Międzynarodowe Targi Mody to impreza, która zdobywa coraz większe uznanie światowych producentów odzieży, projektantów, stylistów, etc.

Wśród wystawców znajdują się wszyscy stali najemcy Ptak Fashion City oraz ponad 500 firm z kraju i zagranicy, które będą posiadać swoje stoiska w nowej Hali Ptak Expo. Tym samym w trakcie III edycji Międzynarodowych Targów Mody Ptak Expo obejrzeć będzie można kolekcje ponad 3 000 wystawców – producentów, importerów i dystrybutorów odzieży, obuwia i akcesoriów z całego świata na powierzchni 250 000 m2.

Więcej:
PtakExpo.com


Ptak Fashion City

Obraz
 Ptak Fashion City to pierwszy w Europie koncept biznesowy, który powstał  w wyniku przekształcenia największego w Europie Centrum Handlu Hurtowo – Detalicznego PTAK. Proces trwał ponad 20 lat. Będzie to najnowocześniejszy i największy tego typu obiekt w Europie.

Jego powstanie jest wynikiem rozwoju i ekspansji polskich producentów odzieży, którzy rokrocznie eksportują coraz więcej ubrań na rynki zagraniczne. W 2013 roku wartość eksportu artykułów i dodatków odzieżowych z Polski wynosiła 11.9 mld zł. Rozbudowa infrastruktury i zwiększenie powierzchni handlowej znacząco zwiększyło potencjał miejsca i wzmocniło jego konkurencyjność. Fashion City promując producentów i projektantów w Polsce i za granicą stale zwiększa swoją rozpoznawalność, co przekłada się bezpośrednio na nowe kontrakty i tym samym wzrost sprzedaży. Powstanie Miasta Mody jest zwieńczeniem i jednocześnie nowym kamieniem milowym w historii i tradycji handlu odzieżą w Polsce. Miasto Mody PTAK przyciąga rocznie 6 mln klientów. Przewiduje się, że w ciągu następnych 2 lat ilość ta może zostać podwojona.

Czym jest Ptak Fashion City?
Miasto Mody Ptak, to przede wszystkim kompleks handlowo – usługowy, oraz szereg inicjatyw jemu towarzyszących. Wszystkie budynki w mieście zostały zaprojektowane w taki sposób, aby nawiązywać stylem i architekturą do czasów świetności Łodzi, jako miasta, które było centralnym ośrodkiem produkującym i eksportującym odzież, tkaniny i dzianiny na cały świat – mówi Tomasz Szypuła Członek Rady Nadzorczej PTAK S.A. Zależy nam by kojarzono nas, jako kontynuatorów wiekowej tradycji handlu odzieżą i tkaninami – dodaje. Z Ptak Fashion City związanych jest  ponad 70 000 ludzi a pracę na miejscu znalazło ponad 7 000. Wraz z rozwojem infrastruktury będziemy regularnie zwiększać zatrudnienie. Jego rozwój wygeneruje pracę w regionie, co będzie miało duże znaczenie dla regionu i całej polskiej gospodarki. Cieszymy się, że nasze inicjatywy spotykają się z życzliwością władz krajowych i regionalnych i zaszczyceni jesteśmy faktem, że Prezydent RP Pan Bronisław Komorowski objął swoim patronatem Forum.

W obrębie miasta funkcjonują


  • Centrum Handlu Hurtowo–Detalicznego o powierzchni 250 000 m2. Pozwala na sprzedaż hurtową Polskiej odzieży głównie na rynki europejskie. Głównymi klientami są odbiorcy z Rosji, Ukrainy, Niemiec, Czech, Słowacji oraz krajów nadbałtyckich, Litwy, Łotwy oraz Estonii.
    Centrum pozwala na handel blisko 2500 producentom i importerom, którzy wynajmują powierzchnię handlową w obiektach Centrum Hurtowo – Detalicznego.
  • Ptak Moda jest największym showroomem odzieży w Europie. Posiada 15 000 m2 powierzchni i łączy ze sobą funkcje wystawienniczą wraz ze sprzedażą hurtową stacjonarną i przez internet za pomocą własnej platformy e-commerce. Ptak Moda reprezentuje 500  producentów odzieży i umożliwia zakupy 24 h na dobę 7 dni w tygodniu.
  • Międzynarodowe Targi Mody PTAK EXPO największe w Europie targi odzieży, w których uczestniczy ponad 3 500 wystawców i odwiedza je 150 000 kupców z kraju i z zagranicy. W skład PTAK EXPO wchodzi między innymi nowa największa i najnowocześniejsza w Polsce hala wystawiennicza o powierzchni 30 000 m2. Targi Mody są największym tego typu wydarzeniem w Europie i trwać będą od 29 do 31 sierpnia 2014r.
  • Ptak Outlet ma 33 000 m2 powierzchni. Mieści 100 sklepów światowych brandów.



Kupuj podczas targów

Obraz
Przyjdź, zobacz, kup! Formuła Międzynarodowych Targów Mody Ptak Expo jest innowacyjna. W targach wezmą udział zarówno stali najemcy Centrum Wystawienniczo-Handlowego Ptak, jak również firmy, które dotychczas nie prezentowały tu swoich produktów. Podczas imprezy wszyscy wystawcy pokażą premierowe kolekcje, które zostaną przygotowane specjalnie na Międzynarodowe Targi Mody Ptak Expo.

Premiery kolekcji rozpoczną sezon, a tym samym zainaugurują sprzedaż nowego asortymentu. Międzynarodowe Targi Mody Ptak Expo w odróżnieniu od innych imprez branżowych dają możliwość zakupu i pobrania towaru bezpośrednio z magazynu wystawcy.



Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach