Zielone rynki
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach

Prezentacja i sprzedaż polskich produktów na Tmall.com


Co to jest Tmall.com

Obraz
 
Tmall.com jest jedną z platform sprzedaży online B2C należącą do Grupy Alibaba.

Na Tmall.com swoje produkty prezentuje ponad 100 000 firm i marek z całego świata, poczynając od największych marek międzynarodowych takich jak Bershka, GAP, Chanel, Dior, poprzez znane marki chińskie po produkty mniej znanych firm z całego świata. Przykładowo w kategorii odzież damska, Zara jest aktualnie jedną z najlepiej sprzedających się marek na rynku chińskim.

Poprzez stworzenie zintegrowanego z platformą Tmall.com e-sklepu producenci mogą w tani i bezpieczny sposób dotrzeć do ponad 500 mln potencjalnych konsumentów zarejestrowanych na platformie. Tmall.com poprzez zestaw usług takich jak system płatności mobilnych, obsługę logistyczną pozwala na szybkie i skuteczne zaistnienie na dominującym w Chinach rynku m-commerce.

Firmy zainteresowane sprzedażą swoich produktów na Tmall.com zapraszamy do współpracy: Kontakt.

Zakupy online w Chinach wg CRI

Zakupy internetowe weszły już do głównego nurtu zachowań konsumpcyjnych w Chinach - uważa 64% ankietowanych w sondażu przeprowadzonym przez Kantońskie Centrum Badania Opinii Publicznej. E-zakupy są szczególnie popularne wśród młodzieży i osób z wyższym wykształceniem.

Według respondentów, największymi zaletami zakupów internetowych są wygoda i oszczędność czasu. Dość powszechne są jednak obawy przed natknięciem się na oszustów i złą jakością kupowanych przez internet produktów, pisze CRI.

Mieszkańcy mniej rozwiniętych gospodarczo miasteczek i wsi w Chinach coraz chętniej sięgają po zakupy w internecie ze względu na brak dostępu do wielkich centrów handlowych. Wydatki mieszkańców małych miast na elektroniczne zakupy są, jeśli wierzyć wynikom analizy przeprowadzonej przez portal Alibaba, znacznie wyższe niż w przypadku mieszkańców największych metropolii.

Zagraniczne firmy, które starają się wejść na rynek chiński muszą dostosowywać się do nowego modelu konsumpcji. Chcąc dotrzeć do klientów w mniej rozwiniętych gospodarczo regionach, wykorzystują na coraz większą skalę sprzedaż przez internet,
pisze CRI.

Blisko 5,4 bln juanów, czyli równowartość około 2,7 bln złotych, wyniosła w 2013 roku wartość transakcji dokonanych w Chinach przez internet - wynika z raportu zaprezentowanego przez Chińskie Stowarzyszenie Internetu i Centrum Informacji Internetowych. Ponad połowa tej sumy to zakupy internetowe, sprzedaż biletów lotniczych, sprzedaż gier internetowych oraz e-biznes typu B2B.

CRI wskazuje na szczególną dynamikę rozwoju internetu mobilnego, z którego w 2013 roku korzystało już 500 mln Chińczyków, a więc 80% chińskich internautów. Tempo wzrostu wyniosło w tej dziedzinie 19,1%, a zatem było o wiele wyższe niż tempo przyrostu liczby użytkowników internetu we wszelkich formach, które wyniosło zaledwie 9,5%.

Wartość obrotów e-biznesu w Chinach wyniosła w 2013 roku 2 bln juanów, czyli równowartość około biliona złotych. W roku 2014 prawdopodobnie osiągnie poziom 2,5 bln juanów - prognozuje szwajcarski bank UBS.

Szefowa Działu Badań nad Konsumpcją i Internetem UBS Pan Jiayi wylicza, że udział handlu internetowego w sprzedaży detalicznej w Chinach wzrosła z 6% w 2012 roku do 7-8% w roku ubiegłym. W roku 2014, jak przewiduje Pan, Chiny mogą pod tym względem wyprzedzić Stany Zjednoczone. Wzrosnąć ma przy tym nie tylko udział e-handlu w sprzedaży detalicznej, ale również wartość dokonanych przez internet transakcji.

Zdaniem Pan Jiayi, dynamika chińskiego e-biznesu wynika m.in. z popularności internetu i smartfonów, niskim kosztom sprzedaży, jak również dojrzewającemu z dnia na dzień systemowi płatności elektronicznych, pisze CRI.


Jak sprzedawać na Tmall.com polskie produkty


Obraz
Rynek chiński to najszybciej rozwijający się rynek konsumencki na świecie. Klasa średnia poszukuje w internecie dobrej klasy produktów, w tym produktów zagranicznych marek. Tmall.com jest oknem na świat dla chińskich konsumentów i bramą do Chin dla polskich producentów.

Tmall.com jest jedną z platform sprzedaży online B2C należącą do Grupy Alibaba.
Na Tmall.com swoje produkty prezentuje ponad 100 000 firm i marek z całego świata, poczynając od największych marek międzynarodowych takich jak Bershka, GAP, Chanel, Dior, poprzez znane marki chińskie po produkty mniej znanych firm z całego świata. Przykładowo w kategorii odzież damska, Zara jest aktualnie jedną z najlepiej sprzedających się marek na rynku chińskim.

Polskie produkty w Chinach
Prezentacja swoich produktów na Tmall.com to doskonały punk wyjścia także dla firm polskich zainteresowanych ekspansją na największy rynek konsumencki świata. Firmy kosmetyczne, odzieżowe, jubilerskie, spożywcze, producenci wysokiej klasy produktów luksusowych, produkty ekologiczne i niszowe mają szansę wzbudzić zainteresowanie chińskich konsumentów.
Poprzez stworzenie zintegrowanego z platformą Tmall.com e-sklepu producenci mogą dotrzeć do ponad 500 mln potencjalnych konsumentów zarejestrowanych na platformie. Z Tmall.com korzysta ponad 50% kupujących online w Chinach.
Tmall.com poprzez zestaw usług takich jak system płatności mobilnych, obsługę logistyczną pozwala na szybkie i skuteczne zaistnienie na dominującym w Chinach rynku m-commerce.

Jak zacząć sprzedawać w Chinach poprzez Tmall.com

Tmall.com oferuje zagranicznym sprzedawcom dwa modele wejścia na chiński rynek online:
1) Tmall.hk dla firm zagranicznych, które nie posiadają oddziału lub przedstawicielstwa na terenie Chin. Firmy mogą sprzedawać i wysyłać swoje produkty spoza granic Chin, jednak muszą zapewnić obsługę klienta w języku chińskim oraz wskazać miejsce ewentualnych zwrotów na terenie Chin.
Otwarcie e-sklepu na Tmall.hk wiąże się z opłatami: depozyt zwrotny 25000 $US, roczna opłata od 5000 $US, opłata z transakcję ok. 2%

2) Tmall.com to oferta dla firm zagranicznych posiadających oddział na terenie Chin. Produkty muszą znajdować się na terenie Chin, dostawa max. 72 godziny, zwroty przyjmowane bez uzasadnienia do 7 dni od odebrania przez kupującego. Depozyt zwrotny w zależności od rodzaju sklepu od ok. 10000 $US, roczna opłata ok. 5000 $US ( może być także zwrotna ), niewielkie opłaty od transakcji.

Dla producenta, który poważnie myśli o wejściu ze swoimi produktami na chiński rynek zakupów online, Tmall.com jest jednym z głównych miejsc na zaistnienie. Poniżej przykład produktu niszowego, który dzięki platformie Tmall.com dotarł od razu do klienta masowego.

Firmy zainteresowane realizacją sprzedaży online w Chinach, także na Tmall.com mogą zastanowić się nad otwarciem swojego oddziału we współpracy z chińskim lokalnym partnerem, który zapewni magazyn produktowy i wsparcie logistyczne i marketingowe w Chinach, obsłuży kupujących w jęz. chińskim, zrealizuje obsługę posprzedażową oraz zapewni doskonałą komunikację pomiędzy oddziałem w Chinach a biurem producenta w Polsce.

Firmy zainteresowane promocją i sprzedażą swoich produktów w Chinach zapraszamy do współpracy: Kontakt.

Więcej o trendach w chińskim e-handlu.



Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Zielone rynki
    • Ekologiczna marka własna >
      • Green Private Label
    • Zielone opakowania >
      • Opakowania ekologiczne >
        • Papierowe opakowania do zautomatyzowanego pakowania e-commerce
      • Taśma pakowa >
        • Taśma pakowa papierowa kraft
        • Taśma pakowa papierowa
        • Taśma pakowa kraft
        • Taśma kraft
        • Taśma papierowa
        • Taśma papierowa do pakowania
        • Taśma papierowa ekologiczna
        • Taśma pakowa hot-melt
        • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
        • Taśma pakowa hot-melt KRAFT 48/50
  • Vege Paczka
    • Wuxia Produkty roślinne >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Superfoods
      • Wuxia Power Energy Bar
      • Wuxia Power
      • Xianxia
    • Kosmetyki >
      • Kosmetyki naturalne
      • Kosmetyki organiczne
      • Kosmetyki ekologiczne
      • Kosmetyki antyalergiczne
    • Zielona herbata
    • Substytuty >
      • Substytuty mięsa >
        • Beyond Meat
  • Oferta dla firm
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż B2B
    • Pozyskiwanie leadów >
      • Pozyskiwanie leadów B2B
      • Kampanie sprzedażowe >
        • Kampania sprzedażowa
      • Pozycjonowanie B2B
      • Copywriting B2B
      • Copywriting sprzedażowy
      • Multibranding
    • Platforma sprzedażowa >
      • Platforma B2B
      • Platforma sprzedażowa B2B
      • Zakupy B2B
      • Aukcje B2B
      • Aukcja B2B
  • Zielony Kurier
    • Vege LifeStyle >
      • Zielone mieszkanie >
        • Aranżacja wnętrz z troską o planetę
        • Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
      • Leonardo DiCaprio inwestuje w sieć wegańskich burgerów Lewisa Hamiltona
      • Rebellyous Foods opracował system produkcji roślinnych nuggetsów pozwalający na konkurencję z nuggetsami z kurczaka pod względem jakości i ceny
      • Kapary w oleju z ziołami – wykwintna i zaskakująca propozycja od OLE!
      • Naturalnie szczupła na wiosnę
      • Jak wesprzeć koncentrację podczas przesilenia?
      • ​Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
      • ​Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate
      • ​Nowy raport IPCC: świat musi jeść mniej mięsa
      • Dieta mężczyzn - czy nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na libido?
      • Maczfit gra w zielone – marka deklaruje szereg proekologicznych zmian
      • Długofalowy proces wsparcia odporności
      • Azjatyckie superfoods, których nie może zabraknąć w Twojej diecie
      • Aktywność fizyczna na zdrowy sen
      • Naturalna troska o dłonie z roślinnymi kremami do rąk Herbapol Polana
      • Refleksja na temat ekologii również wśród turystów
      • ​10 firm cateringu wegańskiego wg Marthy Stewart
      • Rośnie oferta cateringów dietetycznych
      • OSAVI jako pierwszy kontroluje w tak szerokim zakresie swoje suplementy diety
      • Suty pierwszy kwartał na rynku diet pudełkowych
      • Dlaczego nasz klimat się zmienia? Poznaj przyczyny globalnego ocieplenia
      • NUXE BODY Rêve de Thé
      • Kierunek Natura
      • Razem w stronę eko
      • Prawie 400 mln zł przychodów i 15,6 mln zł zysku netto Krynicy Vitamin w 2021 r.
      • Jak prawidłowo zbilansować dietę wegetariańską
      • Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli wprowadził na rynek wegańskie batony z mlekiem owsianym
      • Izraelska firma Remilk otworzy w Danii największy na świecie zakład produkujący substytut mleka
      • Vege LifeStyle Magazyn
  • Kontakt
    • Usługi B2B >
      • Private Label
    • Business News >
      • Market Summary
      • Forex
    • Finanse >
      • Kalendarz ekonomiczny
    • Polski Ład
    • Twitter
    • Regulamin
    • Linki >
      • Rynki24.pl Archiwum
    • Zielone Brygady >
      • Wuxia Power Energy Drink
      • Wuxia Power Game
      • Wuxia Power TV Series
      • Wuxia Power Universe
      • Wuxia Power Serial novel
      • Wuxia Power Powieść w odcinkach