Zleć kontrolę jakości w Chinach i w Azji w czasie pandemii firmie inspekcyjnej
W czasach pandemii COVID 19 podróżownie pomiędzy krajami staje się coraz trudniejsze. Dla importerów i firm które produkują swoje produkty w Chinach lub innych krajach Azji Południowej wyjazd z Polski w celu wizyty kontrahenta lub kontroli w fabryce staje się coraz trudniejszy lub czasami zupełnie niemożliwy. Aktualne informacje dotyczące wymagań dla osób wjeżdżających na teren Chin można znaleźć na stronie Ambasady ChRL.
Jak podaje strona gov.pl "z dniem 15 września 2020 roku pasażerowie podróżujący z Polski do Chin (zarówno lotami bezpośrednimi lub z przesiadką) oraz podróżni z innych krajów przesiadający się w Polsce w celu podróży do Chin muszą uprzednio uzyskać negatywny wynik badania Covid-19 wykonanego metodą molekularną (RT-PCR) w instytucji wyznaczonej przez Ambasadę ChRL w Polsce oraz wnioskować w Ambasadzie ChRL w Polsce o zaświadczenie o stanie zdrowia. Na pokład samolotu zostaną wpuszczone wyłącznie osoby z ważnym zaświadczeniem.
W trakcie przekraczania granicy przez osoby uprawnione podróżni poddawani są kontroli medycznej, w tym badaniom na obecność Covid-19. Podróżni po przekroczeniu granicy są zobowiązani do odbycia 14-dniowej kwarantanny na własny koszt w wyznaczonym przez władze miejscu.
Występują utrudnienia w podróżowaniu do i z Chin. Z dniem 29 marca br. do odwołania znacznie ograniczona została liczba połączeń międzynarodowych do Chin (dotyczy przewoźników chińskich i zagranicznych). W przypadku planowania podróży do/z Chin proszę kontaktować się z przewoźnikiem realizującym połączenie w celu uzyskania szczegółów dotyczących lotu."
Odpowiedzią na ograniczenia w podróżowaniu wynikające z rozprzestrzeniania się wirusa COVID 19 na świecie jest realizacja usług inspekcyjnych przez firmę zewnętrzną operująca lokalnie np. V-Trust Inspection Service.
Napisz do nas i udzielimy dodatkowych informacji: [email protected]
Jak podaje strona gov.pl "z dniem 15 września 2020 roku pasażerowie podróżujący z Polski do Chin (zarówno lotami bezpośrednimi lub z przesiadką) oraz podróżni z innych krajów przesiadający się w Polsce w celu podróży do Chin muszą uprzednio uzyskać negatywny wynik badania Covid-19 wykonanego metodą molekularną (RT-PCR) w instytucji wyznaczonej przez Ambasadę ChRL w Polsce oraz wnioskować w Ambasadzie ChRL w Polsce o zaświadczenie o stanie zdrowia. Na pokład samolotu zostaną wpuszczone wyłącznie osoby z ważnym zaświadczeniem.
W trakcie przekraczania granicy przez osoby uprawnione podróżni poddawani są kontroli medycznej, w tym badaniom na obecność Covid-19. Podróżni po przekroczeniu granicy są zobowiązani do odbycia 14-dniowej kwarantanny na własny koszt w wyznaczonym przez władze miejscu.
Występują utrudnienia w podróżowaniu do i z Chin. Z dniem 29 marca br. do odwołania znacznie ograniczona została liczba połączeń międzynarodowych do Chin (dotyczy przewoźników chińskich i zagranicznych). W przypadku planowania podróży do/z Chin proszę kontaktować się z przewoźnikiem realizującym połączenie w celu uzyskania szczegółów dotyczących lotu."
Odpowiedzią na ograniczenia w podróżowaniu wynikające z rozprzestrzeniania się wirusa COVID 19 na świecie jest realizacja usług inspekcyjnych przez firmę zewnętrzną operująca lokalnie np. V-Trust Inspection Service.
Napisz do nas i udzielimy dodatkowych informacji: [email protected]
Jak nasi inspektorzy pracują podczas COVID-19
Dzięki rygorystycznym działaniom w zakresie zapobiegania wirusom i kwarantannie w Chinach i innych krajach azjatyckich, każdy element łańcucha dostaw stara się jak najmocniej wrócić na właściwe tory w jak najkrótszym czasie.
Nasz zespół V-Trust China prowadzi działalność w Chinach, Wietnamie, Indiach, Bangladeszu, Tajlandii, Kambodży i Malezji zgodnie z obowiązującymi lokalnie zasadami bezpieczeństwa epidemicznego. Aby uzyskać wgląd w to, jak nasi chińscy inspektorzy pracują podczas COVID-19, skontaktowaliśmy się z Carrie Bao, naszym starszym inspektorem ds. kontroli tekstyliów i odzieży pracującym w sercu prowincji Fujian, aby dowiedzieć się więcej na temat ograniczeń i wyzwań, które inspektorzy napotykają każdego dnia.
Ustalenia dotyczące inspekcji i audytów
Carrie mówi, że chociaż jest to trudniejsze, nadal możemy podróżować na inspekcje prawie wszędzie w Chinach i w pozostałych krajach Azji gdzie funkcjonują nasze zespoły inspekcyjne. W ramach środków ochronnych wiele fabryk ogranicza wizyty odwiedzających tylko do osób personelu lub osób, które były izolowane przez 14 dni po podróży między krajami, prowincjami lub między miastami.
Docieramy do fabryk, organizując naszych lokalnych inspektorów w tej samej prowincji lub mieście i dostarczając potrzebną dokumentację - nasze raporty o stanie zdrowia pracowników, ostatnie 14-dniowe rejestry podróży i zobowiązanie do zapewnienia kontroli stanu zdrowia inspektorów przed wizytą. Dzięki oficjalnym dokumentom jesteśmy w stanie uzyskać pozwolenia na kontrole na miejscu i szybko zorganizować inspekcje.
Dopóki fabryka działa lub magazyn jest otwarty do użytku inspektora, możemy je odwiedzać w celu kontroli.
Ograniczenia podróży
Mówienie, że wszystko jest w porządku, nie jest jednak całkowicie prawdziwe. Większość środków transportu publicznego stosuje ograniczenia, np. dotyczące liczby pasażerów, więc czasami nawet zakup biletu na przejazd środkiem transportu publicznego jest dość trudny. W niektórych obszarach transport jest całkowicie zawieszony, co utrudnia dotarcie do miejsca inspekcji.
Przeważnie jeździmy do fabryk sami lub pomagamy sobie nawzajem w dojechaniu do wybranych lokalizacji. Niektórzy z nas jadą Didi (taksówkę typu Uber), aby dotrzeć do odległych miejsc - co niesie ze sobą pewne ryzyko, ale staramy się jak najlepiej chronić. W rzeczywistości pociąg jeżdżący na dłuższych dystansach jest bezpieczniejszy, ponieważ jest teraz regularnie dezynfekowany i dobrze kontrolowany, a wiele osób nadal unika jazdy pociągiem.
Na terenie fabryki
W dzisiejszych inspekcjach brakuje wcześniejszych interakcji z ludźmi. Zwykle do kontroli produktów wymagana jest współpraca pracowników fabryki - przy przemieszczaniu kartonów, rozpakowywaniu i pakowaniu towarów, montażu produktów itp. Ta pomoc jest ograniczona nie dlatego, że fabryki nie współpracują, ale przede wszystkim dlatego, że każdy musi mieć co najmniej jedno-metrową odległość od siebie i ograniczają kontakt między personelem.
W rzeczywistości praca jest obecnie cięższa, ponieważ wszystkie procesy są wykonywane wyłącznie przez inspektora, co zwiększa obciążenie pracą inspektorów i jest bardziej męczące.
Ponieważ niektórzy klienci obawiają się, że harmonogramy produkcji będą bardziej opóźnione z powodu braku siły roboczej w fabrykach, pomagamy obserwować rzeczywistą sytuację fabryki i jej gotowość do pracy oraz raportujemy odsetek pracowników, którzy wrócili na linię produkcyjną .
Środki ochrony osobistej
Mimo że epidemia spowalnia, bezpieczeństwo nadal pozostaje głównym problemem. W ramach przepustki do fabryki musimy założyć podstawowy sprzęt ochronny, taki jak maski na twarz, a także spryskać odzież i buty środkiem dezynfekującym (przed i po kontroli).
Jednak ze względu na szczególne wymaganie w przypadku niektórych przeglądów zwykle nie możemy nosić rękawiczek - może to wpłynąć na odczucie dłoni produktu, a tym samym na wynik kontroli produktu, dlatego musimy przynajmniej zastosować środek dezynfekujący i jak najczęściej myć ręce.
Miło jest wiedzieć, że nasi klienci tak bardzo dbają o zdrowie i bezpieczeństwo swoich dostawców. Przykładowo często otrzymujemy wymagania, aby sprawdzić, w jaki sposób fabryka pomaga zapobiegać wirusom i zapewnia bezpieczeństwo swoim pracownikom, dlatego podczas audytu sprawdzaliśmy dostępność odzieży ochronnej w fabryce, termometry do kontroli temperatury, harmonogramy dezynfekcji, a także dokumentację zdrowotną pracowników itp. Przy dużej liczbie zatrudnionych w fabrykach należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo pracowników.
Chociaż na przeszkodzie stoją trudności związane z działaniami zapobiegającymi wirusom, nasi inspektorzy nieustraszenie robią wszystko, co w ich mocy, aby pokonać każdą przeszkodę, aby zapewnić kontrolę jakości w łańcuchach dostaw.
Zachęcamy do skontaktowania się z nami, jeśli potrzebne jest wsparcie w zakresie kontroli produktów, audytów fabrycznych lub testów laboratoryjnych, a my z przyjemnością udzielimy konsultacji i zorganizujemy projekty kontroli jakości w Chinach, Indiach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu i Malezji.
Autor: Tatiana Trukhina
Źródło: blog.v-trust.com
Nasz zespół V-Trust China prowadzi działalność w Chinach, Wietnamie, Indiach, Bangladeszu, Tajlandii, Kambodży i Malezji zgodnie z obowiązującymi lokalnie zasadami bezpieczeństwa epidemicznego. Aby uzyskać wgląd w to, jak nasi chińscy inspektorzy pracują podczas COVID-19, skontaktowaliśmy się z Carrie Bao, naszym starszym inspektorem ds. kontroli tekstyliów i odzieży pracującym w sercu prowincji Fujian, aby dowiedzieć się więcej na temat ograniczeń i wyzwań, które inspektorzy napotykają każdego dnia.
Ustalenia dotyczące inspekcji i audytów
Carrie mówi, że chociaż jest to trudniejsze, nadal możemy podróżować na inspekcje prawie wszędzie w Chinach i w pozostałych krajach Azji gdzie funkcjonują nasze zespoły inspekcyjne. W ramach środków ochronnych wiele fabryk ogranicza wizyty odwiedzających tylko do osób personelu lub osób, które były izolowane przez 14 dni po podróży między krajami, prowincjami lub między miastami.
Docieramy do fabryk, organizując naszych lokalnych inspektorów w tej samej prowincji lub mieście i dostarczając potrzebną dokumentację - nasze raporty o stanie zdrowia pracowników, ostatnie 14-dniowe rejestry podróży i zobowiązanie do zapewnienia kontroli stanu zdrowia inspektorów przed wizytą. Dzięki oficjalnym dokumentom jesteśmy w stanie uzyskać pozwolenia na kontrole na miejscu i szybko zorganizować inspekcje.
Dopóki fabryka działa lub magazyn jest otwarty do użytku inspektora, możemy je odwiedzać w celu kontroli.
Ograniczenia podróży
Mówienie, że wszystko jest w porządku, nie jest jednak całkowicie prawdziwe. Większość środków transportu publicznego stosuje ograniczenia, np. dotyczące liczby pasażerów, więc czasami nawet zakup biletu na przejazd środkiem transportu publicznego jest dość trudny. W niektórych obszarach transport jest całkowicie zawieszony, co utrudnia dotarcie do miejsca inspekcji.
Przeważnie jeździmy do fabryk sami lub pomagamy sobie nawzajem w dojechaniu do wybranych lokalizacji. Niektórzy z nas jadą Didi (taksówkę typu Uber), aby dotrzeć do odległych miejsc - co niesie ze sobą pewne ryzyko, ale staramy się jak najlepiej chronić. W rzeczywistości pociąg jeżdżący na dłuższych dystansach jest bezpieczniejszy, ponieważ jest teraz regularnie dezynfekowany i dobrze kontrolowany, a wiele osób nadal unika jazdy pociągiem.
Na terenie fabryki
W dzisiejszych inspekcjach brakuje wcześniejszych interakcji z ludźmi. Zwykle do kontroli produktów wymagana jest współpraca pracowników fabryki - przy przemieszczaniu kartonów, rozpakowywaniu i pakowaniu towarów, montażu produktów itp. Ta pomoc jest ograniczona nie dlatego, że fabryki nie współpracują, ale przede wszystkim dlatego, że każdy musi mieć co najmniej jedno-metrową odległość od siebie i ograniczają kontakt między personelem.
W rzeczywistości praca jest obecnie cięższa, ponieważ wszystkie procesy są wykonywane wyłącznie przez inspektora, co zwiększa obciążenie pracą inspektorów i jest bardziej męczące.
Ponieważ niektórzy klienci obawiają się, że harmonogramy produkcji będą bardziej opóźnione z powodu braku siły roboczej w fabrykach, pomagamy obserwować rzeczywistą sytuację fabryki i jej gotowość do pracy oraz raportujemy odsetek pracowników, którzy wrócili na linię produkcyjną .
Środki ochrony osobistej
Mimo że epidemia spowalnia, bezpieczeństwo nadal pozostaje głównym problemem. W ramach przepustki do fabryki musimy założyć podstawowy sprzęt ochronny, taki jak maski na twarz, a także spryskać odzież i buty środkiem dezynfekującym (przed i po kontroli).
Jednak ze względu na szczególne wymaganie w przypadku niektórych przeglądów zwykle nie możemy nosić rękawiczek - może to wpłynąć na odczucie dłoni produktu, a tym samym na wynik kontroli produktu, dlatego musimy przynajmniej zastosować środek dezynfekujący i jak najczęściej myć ręce.
Miło jest wiedzieć, że nasi klienci tak bardzo dbają o zdrowie i bezpieczeństwo swoich dostawców. Przykładowo często otrzymujemy wymagania, aby sprawdzić, w jaki sposób fabryka pomaga zapobiegać wirusom i zapewnia bezpieczeństwo swoim pracownikom, dlatego podczas audytu sprawdzaliśmy dostępność odzieży ochronnej w fabryce, termometry do kontroli temperatury, harmonogramy dezynfekcji, a także dokumentację zdrowotną pracowników itp. Przy dużej liczbie zatrudnionych w fabrykach należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo pracowników.
Chociaż na przeszkodzie stoją trudności związane z działaniami zapobiegającymi wirusom, nasi inspektorzy nieustraszenie robią wszystko, co w ich mocy, aby pokonać każdą przeszkodę, aby zapewnić kontrolę jakości w łańcuchach dostaw.
Zachęcamy do skontaktowania się z nami, jeśli potrzebne jest wsparcie w zakresie kontroli produktów, audytów fabrycznych lub testów laboratoryjnych, a my z przyjemnością udzielimy konsultacji i zorganizujemy projekty kontroli jakości w Chinach, Indiach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu i Malezji.
Autor: Tatiana Trukhina
Źródło: blog.v-trust.com
Kontrola jakości co to jestKontrola jakości czyli w języku angielskim quality inspection to zespół działań i czynności mający za zadanie weryfikację, mierzenie lub testowanie cech charakterystycznych produktów zgodnie z listą wymagań w celu ustalenia zgodności produktu z oczekiwaniami odbiorcy.
Kontrola jakości produktów i towarów realizowana jest zwykle przez inspektorów wyspecjalizowanej firmy inspekcyjnej i audytorskiej. Produkty niezgodne ze specyfikacjami są odrzucane lub przekazywane do poprawienia. Wyniki kontroli jakości prezentowane są w postaci raportu pokontrolnego Jakie rodzaje kontroli są stosowaneWyróżnia się sześć podstawowych rodzajów kontroli:
Ile kosztuje kontrola jakościNasz standardowy koszt inspekcji all-inclusive wynosi 268 USD / dzień roboczy inspektora (bez ukrytych opłat) w głównych klastrach produkcyjnych w Chinach, Indiach, Wietnamie, Malezji, Kambodży, Tajlandii i Bangladeszu.
Jeden dzień roboczy oznacza jednego inspektora pracującego na miejscu do 8 godzin. Co nas wyróżnia:
Nasze profesjonalne kontrole oraz szczegółowe i przejrzyste formaty raportów dostarczą wszystkich informacji potrzebnych do podjęcia ostatecznej decyzji o wysyłce. Mamy nadzieję, że nasze usługi i wiedza sprawią, że będziesz naszym wieloletnim zadowolonym partnerem. Jakie są koszty inspekcji i audytów: 398 USD / dzień pracy inspektora 268 USD / dzień pracy inspektora 268 USD / dzień pracy inspektora 268 USD / dzień pracy inspektora 268 USD / dzień pracy inspektora 298 USD / raport 498 USD / dzień pracy inspektora |
Kontrola jakości krok po krokuKontrola przedprodukcyjna (PPI)
Inspekcje przedprodukcyjne PPI (Pre-Production Inspection PPI) służą do sprawdzania zakładu produkcyjnego, linii produkcyjnych, materiałów i surowców do produkcji na etapie rozpoczynania produkcji. Inspekcja PPI pozwoli na uniknięcie ewentualnych błędów jeszcze przed rozpoczęciem produkcji i wprowadzenie poprawek do procesu produkcyjnego. Kontrola podczas produkcji (DPI) Inspekcje podczas produkcji DPI (During Production Inspection DPI) służą do sprawdzania produktu na wczesnym etapie produkcji i upewnienia się, że jest on zgodny ze standardami klienta. W miarę kontynuacji produkcji usterki te można wyeliminować, tak aby zmniejszyć odsetek defektów w pozostałej części procesu produkcji. Dzięki kontroli DPI jesteśmy również w stanie sprawdzić harmonogram produkcji i potwierdzić, że produkty będą gotowe zgodnie z harmonogramem wysyłek. Nie pozwól, aby Twoja przesyłka była opóźniona z powodu przeróbek lub złych przesyłek. Monitorowanie produkcji (PM) Monitorowanie produkcji PM (Production Monitoring PM) w przypadku ważnych lub wrażliwych na czas procesów produkcyjnych pozwala na stałe monitorowanie produkcji. Inspektor może pozostać w fabryce przez kilka tygodni lub miesięcy. Na miejscu w zakładzie produkcyjnym inspektor stale monitoruje produkcję, potwierdza harmonogram produkcji, nadzoruje wewnętrzną kontrolę jakości w fabryce, przeprowadza wyrywkowe kontrole surowców, półfabrykatów i gotowych produktów oraz codziennie przesyła szczegółowy raport. Pobieranie próbek podczas produkcji (SP) Pobieranie próbek podczas produkcji SP (Sample Picking SP) odbywa się podczas produkcji w zaprezentowania odbiorcy lub w celu dokonania testów i badań laboratoryjnych. To także możliwość zapoznania się z realnymi próbkami produktu pochodzącymi bezpośrednio z linii produkcyjnej. Kontrola przedwysyłkowa towaru (PSI) Kontrola przedwysyłkowa towaru PSI (Pre-shipment Inspection PSI) to najskuteczniejsza metoda kontroli potwierdzająca poziom jakości całej przesyłki. Zwykle wymaga to 100% ukończenia produkcji i zapakowania co najmniej 80% towarów w kartony. Sprawdzane próbki są wybierane losowo zgodnie ze standardem AQL. Inspekcja przed wysyłką może służyć do sprawdzenia całkowitej ilości produktów, sprawdzenia wydajności, funkcjonalności i integralności produktu, zweryfikowania wszystkich zapisów i dokumentacji, takich jak raporty z badań i certyfikaty zgodności, znak CE itp. Nadzór załadunku kontenera (CLS) Nadzór załadunku kontenera CLS (Container Loading Supervision CLS) to nadzór inspektora podczas załadunku towaru i zamknięcia kontenera gotowego do wysyłki. Inspektorzy monitorują załadunek, sprawdzają ilości towaru oraz stan kontenera zapewniając odpowiednie obchodzenie się z ładunkiem podczas transportu. |
Gdzie działamy w Chinach
V-Trust Inspection Service
|
Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd. Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang Road E., Guangzhou, China 510335 Tel: +86-20-89089880 Fax: +86-20-89089025 Website: v-trust.com Kontakt w Polsce: Tel.: 691 669 192 E-mail: [email protected] Linkedin: linkedin.com Facebook: facebook.com Strona www: v-trust.com/PL |
Usługi inspekcyjne
Kontrola jakości |
Ocena kontrahenta |
Testy i certyfikacja |