Import z Chin. Niedobory kontenerów w Azji przed Chińskim Nowym Rokiem
W Chinach rośnie produkcja, importerzy zamawiają coraz większe ilości produktów. Dla firm logistycznych transportujących produkty z Chin na cały świat stanowi to wyzwanie. Pojawił się problem z dostępnością kontenerów.
Jak podaje Business Insider, "Trwałe i silne ożywienie popytu klientów doprowadziło do najszybszego wzrostu zatrudnienia od maja 2011 roku. (...) Jednocześnie firmy najbardziej zwiększyły aktywność zakupową od stycznia 2011 r. i zwiększyły swoje zapasy zarówno surowców, jak i wyrobów gotowych. (...) Nowe zamówienia eksportowe urosły czwarty miesiąc z rzędu w porównaniu z poprzednim miesiącem, a chińskie przedsiębiorstwa odnotowały wzrost zamówień eksportowych."
We wcześniejszym artykule pisałem, że trwa już sezon zatowarowania i wysyłek z Chin przed rozpoczynającą się przerwą wiosenną związaną z rozpoczynającym się 12 lutego 2021 Chińskim Nowym Rokiem. Przerwa w realizacji zleceń w Chinach związana z obchodami nowego roku trwa zwykle 2-4 tygodnie.
Wzrost zamówień i szczyt wysyłek towaru sprawiły, że firmy logistyczne napotkały problem z dostępnością zdatnych do użytkowania kontenerów. Pojawił się poważny niedobór kontenerów w Azji w ostatnich miesiącach. Operatorzy logistyczni zostali zmuszeni do używania starych kontenerów, które w zwykłych okolicznościach nie byłyby dopuszczone do użytkowania.
Efektem tego są problemy z jakością transportowanych towarów. Otrzymujemy informacje od naszych klientów, że otrzymane produkty spleśniały w trakcie transport z powodu problemu z jakością kontenera. Wcześniej pisałem jak uniknąć pleśni podczas importu z tropikalnych regionów Azji.
W takiej sytuacji sugerujemy przypomnieć dostawcom z Chin, aby przed załadunkiem dwukrotnie sprawdzili, czy kontener jest w dobrym stanie i czy nie ma żadnych problemów, takich jak np. dziury w kontenerze i ślady pleśni. Zły stan kontenerów może powodować problemy z jakością wysyłanych towarów podczas transportu morskiego.
Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie nadzoru załadunku kontenerów w Azji, aby mieć pewność, że kontener i ładunek są w dobrym stanie, skontaktuj się ze mną pod adresem: marcin.nowak@v-trust.com lub zadzwoń 691 669 192
Jak podaje Business Insider, "Trwałe i silne ożywienie popytu klientów doprowadziło do najszybszego wzrostu zatrudnienia od maja 2011 roku. (...) Jednocześnie firmy najbardziej zwiększyły aktywność zakupową od stycznia 2011 r. i zwiększyły swoje zapasy zarówno surowców, jak i wyrobów gotowych. (...) Nowe zamówienia eksportowe urosły czwarty miesiąc z rzędu w porównaniu z poprzednim miesiącem, a chińskie przedsiębiorstwa odnotowały wzrost zamówień eksportowych."
We wcześniejszym artykule pisałem, że trwa już sezon zatowarowania i wysyłek z Chin przed rozpoczynającą się przerwą wiosenną związaną z rozpoczynającym się 12 lutego 2021 Chińskim Nowym Rokiem. Przerwa w realizacji zleceń w Chinach związana z obchodami nowego roku trwa zwykle 2-4 tygodnie.
Wzrost zamówień i szczyt wysyłek towaru sprawiły, że firmy logistyczne napotkały problem z dostępnością zdatnych do użytkowania kontenerów. Pojawił się poważny niedobór kontenerów w Azji w ostatnich miesiącach. Operatorzy logistyczni zostali zmuszeni do używania starych kontenerów, które w zwykłych okolicznościach nie byłyby dopuszczone do użytkowania.
Efektem tego są problemy z jakością transportowanych towarów. Otrzymujemy informacje od naszych klientów, że otrzymane produkty spleśniały w trakcie transport z powodu problemu z jakością kontenera. Wcześniej pisałem jak uniknąć pleśni podczas importu z tropikalnych regionów Azji.
W takiej sytuacji sugerujemy przypomnieć dostawcom z Chin, aby przed załadunkiem dwukrotnie sprawdzili, czy kontener jest w dobrym stanie i czy nie ma żadnych problemów, takich jak np. dziury w kontenerze i ślady pleśni. Zły stan kontenerów może powodować problemy z jakością wysyłanych towarów podczas transportu morskiego.
Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie nadzoru załadunku kontenerów w Azji, aby mieć pewność, że kontener i ładunek są w dobrym stanie, skontaktuj się ze mną pod adresem: marcin.nowak@v-trust.com lub zadzwoń 691 669 192
Import z Chin. Usługi inspekcyjne w Chinach
V-Trust Inspection Service
|
Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd. Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang Road E., Guangzhou, China 510335 Tel: +86-20-89089880 Fax: +86-20-89089025 Website: v-trust.com Kontakt w Polsce: Tel.: 691 669 192 E-mail: marcin.nowak@v-trust.com Linkedin: linkedin.com Facebook: facebook.com Strona www: v-trust.com/PL |