Targi Spożywcze Anuga 2017
Anuga Food Fair – Targi przemysłu spożywczego
7-11 października 2017, Kolonia ( Köln), Niemcy Anuga Food Fair to największa imprez targowa branży spożywczej w Europie odbywająca się co dwa lata w Kolonii. Targi podzielone są na dziesięć odrębnych stref targowych, Targi odbywają się one w centrum targowym Koelnmesse, w pobliżu centrum miasta Kolonia. Zakres branżowy targów Anuga 2017 Targi Spożywcze Anuga 2017 dedykowane są brnży spożywczej i gastronomicznej. Zakres produktowy wystawców Anuga 2017 - producenci, importerzy i hurtownicy żywności i produktów spożywczych - producenci, importerzy i hurtownicy napojów - producenci, importerzy i hurtownicy branży HoReCa - dostawcy usług dla branży HoReCa i handlu - pośrednicy i agenci handlowi - dostawcy produktów wysokiej jakości - dostawcy sektora dań gotowych Profil odwiedzających targi Anuga 2017 Targi Anuga 2017 to targi branżowe otwarte dla odwiedzających targi osób decyzyjnych ( dyrektorzy zarządzający, kupcy, handlowcy, przedstawiciele działów marketingu ) z sektorów: - handel spożywczy detaliczny i hurtowy - grupy zakupowe - sklepy spożywcze - sklepy ze zdrową żywnością - przedstawiciele handlowi - importerzy i eksporterzy żywności - handlarze żywności - przemysł spożywczy - dostawcy przemysłu spożywczego - pracownicy sektora HoReCa - pracownicy sektora żywienia zbiorowego - kupcy i specjalisci do spraw zakupów - technolodzy żywności - przedstawiciele instytucji branżowych - studenci i uczniowie technologii spożywczych Strefy tematyczne na targach Anuga 2017
Dane z roku 2015 Liczba wystawców: 7189 ze 108 krajów Liczba wystawców z Polski: 166 Liczba zwiedzających: 158603 ze 192 krajów Organizator Koelnmesse GmbH Więcej: Anuga.com |
Polskie stoisko na Targach Anuga 2017
Branżowy program promocji polskich specjalności żywnościowych „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”
Działania promocyjne, w ramach których promowana będzie cała branża spożywcza oraz polska gospodarka. W katalogu działań promocyjnych branży spożywczej, wspieranych przez MR, znajdują się imprezy targowo-wystawiennicze, wydawanie publikacji i katalogów dystrybuowanych podczas tych imprez, misje handlowe, misje przyjazdowe dla dziennikarzy i kontrahentów, publikacje w zagranicznej prasie, warsztaty kulinarne dla zagranicznych dziennikarzy i blogerów. Wśród konkretnych działań należy wymienić wystąpienia na targach ANUGA 2017 w Kolonii oraz SIAL Paris 2018 w roli kraju partnerskiego oraz organizację wystawy polskiej żywności na giełdzie spożywczej Rungis pod Paryżem w maju 2017 i 2018 roku. Polscy przedsiębiorcy będą też obecni na stoiskach narodowych na szeregu imprez targowych w Chinach, Indiach, Wietnamie oraz Republice Południowej Afryki. W ramach organizowanych narodowych stoisk informacyjnych ARR będzie musiała zapewnić przedsiębiorcom:
Źródło: http://www.arr.gov.pl Katalog polskich eksporterów
|